اخبار بروجرد

فاطمه مقصودی: بدون هیچ تعارفی با مدیران‌ “ناکارآمد، ناتوان و بدون برنامه” برخورد شود

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس راه پیشرفت و توسعه لرستان در همدلی، همراهی و تلاش جهادی دانست و گفت: مسئولان ما  به ویژه مدیران میانی باید از افراد توانمند، دلسوز و تلاشگر باشند.

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به انتصاب استاندار جدید لرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه استانلرستان یک استان خاص محسوب می‌شود و با توجه به مشکلات و مسائلی که وجود دارد انتظاراتی از استاندار محترم داریم که امیدواریم این انتظارات برآورده شوند.

وی افزود: در وهله اول انتظار می‌رود  که استاندار لرستان آمایش استانی، شهرستانی و منطقه‌ای از استان لرستان داشته باشد و با توجه به اینکه این  آمایش توسط مشاوران و همراهان وی انجام می‌شود برنامه‌ریزی خیلی خوبی جهت رونق اقتصادی و توسعه استان از هر حیث را داشته باشند.

نماینده بروجرد عنوان کرد: امید داریم که بتوانیم با همراهی نمایندگان مجلس اعتبارات لازم و خیلی خوب، برای رفع  انتظارات و مطالبات مردم را  پاسخ دهیم.

وی با اشاره به مشکلات مردم شهرستان بروجرد در استان تصریح کرد: شهرستان بروجرد نسبت به دیگر شهرهای استان مشکلات زیادی دارد که می‌توان به مشکل بیکاری اشاره کرد به همین منظور باید ظرفیت‌های اشتغال فراهم شود چرا که ما یک استان صنعتی نیستیم و ظرفیت اشتغال ما توسط کشاورزی و رونق اقتصادی باید پاسخگو باشد. 

مقصودی بیان کرد: بهترین راهکار برای رفع مشکلات شهرستان بروجرد و استان لرستان سد آب و ظرفیت سدسازی، توسعه تجهیزات کشاورزی و رونق زمین‌های بیشتر است.

وی تاکید کرد: جذب و جلب سرمایه گذارها، ایجاد امنیت سرمایه گذار می‌تواند به رفع مشکلات کمک کند،  با ایجاد یک منطقه امن اقتصادی می‌توانیم فرصت سرمایه گذاری را در شهرستان فراهم کنیم و یک فرهنگ استفاده از تسهیلات دولتی برای رونق منطقه داشته باشم. 

نماینده بروجرد در مجلس راه پیشرفت و توسعه استان را در همدلی، همراهی و تلاش جهادی دانست و گفت: مسئولان ما  به ویژه مدیران میانی باید از افراد توانمند، دلسوز و تلاشگر باشند. رابطه بین مسئولان و مدیران نباید رابطه خویشاوندی باشد باید یک رابطه کاری، و رابطه فهم و درک از موقعیت موجود باشد بنابراین بدون هیچ تعارفی با مدیرهای ناکارآمد، ناتوان و بدون برنامه باید مقابله شود.

وی افزود: هرقدر بین مسئولان استان رابطه همدلی، همراهی و پشتیبانی وجود داشته باشد این هم افزایی به توسعه استان کمک خواهد کرد و می‌توانیم رابطه بسیار خوبی بین مسئولان استانی با مسئولان کشوری داشته باشیم. این لینک و این نقد را باید از طریق نمایندگان ایجاد کنیم که استاندار نقش محوری در این زمینه دارد. 

مقصودی عنوان کرد: با توجه به اینکه مدیران ارزیابی و نظارت می‌شوند و دستگاه‌های نظارتی نیز به وظایف خود عمل می‌کنند و نمایندگان تلاش شبانه روزی در رفع مشکلات مردم دارند، می‌توان گفت در چند سال آینده ان‌شاءالله مسیر پیشرفت را تا حدودی طی خواهیم کرد و در سال‌های آینده به قله پیشرفت و توانمندی می‌رسیم.

وی بیان کرد: از حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان، تشکر و قدر دانی می‌کنم چرا که نگاهشان بسیار نگاه دلسوزانه و ویژه به استان است و ارتباط بین فرق و دیانت را خوب می‌داند.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close