اخبار بروجرداخبار لرستان

روند واکسیناسیون کرونا در لرستان مطلوب است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون در استان گفت: ۱۰ شهرستان لرستان در وضعیت نارنجی کرونا و «رومشکان» در وضعیت زرد قرار دارد.

به گزارش مهر، محمود ثمینی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا که متعاقب آن ستاد استانی نیز برگزار شد، آخرین وضعیت لرستان به لحاظ همه گیری کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بر اساس گزارشات واصله واکسیناسیون رده‌های سنی مختلف در روزهای اخیر روند بسیار مطلوبی را طی می‌کند و مردم نیز در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی همکاری می‌کنند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به وضعیت نسبتاً خوب استان نسبت به هفته‌های گذشته ادامه داد: آخرین رنگ بندی استان از نارنجی بودن وضعیت ۱۰ شهرستان و وارد شدن رومشکان به وضعیت زرد کرونا طی روزهای اخیر حکایت دارد.

ثمینی تاکید کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ورود واکسن به استان، توصیه می‌شود به تمامی افراد بالای ۱۸ سال برای انجام واکسیناسیون به مراکز تعیین شده در سطح استان مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، افرادی که به هر نحو با دانش آموزان مرتبط هستند مانند معلمان، رانندگان سرویس مدارس، پدران و مادران، کسبه و سایرین حتماً نسبت به انجام واکسیناسیون به موقع اقدام کنند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی عنوان کرد: مرزهای زمینی با کشور عراق بسته شده و صرفاً تردد از طریق هوایی امکان پذیر است بنابراین توصیه می‌شود تحت هیچ شرایطی هم استانی‌های محترم نسبت به مراجعه به مرزها برای ورود به کشور همسایه اقدام نکنند.

ثمینی با بیان اینکه رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا بر تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی تاکید داشت، گفت: این طرح به خوبی در لرستان فعال بوده و در حال اجراست و در جلسه امروز موضوعاتی از قبیل رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی، تقویت بیماریابی و رسیدگی به بیماران قرنطینه شده در منازل مورد تاکید بیشتر قرار گرفت.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close