اخبار بروجردویژه ها

نصب دوربین‌های ترافیکی-امنیتی در ۱۶ نقطه شهر بروجرد

روزهای بروجرد- مسئولان شهری بروجرد می گویند دوربین‌های نظارتی و ترافیکی که قرار است در بیش از ۱۶ نقطه حساس سطح شهر نصب شود در امور نظارتی و امنیتی نیز به کار خواهد رفت.

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد در این باره به ایرنا گفته است “در فاز اول این پروژه که با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد تومان صورت خواهد پذیرفت، در مدت ۶ ماه ۱۶ سامانه کنترل سرعت و پلاک‌خوان در معابر مهم و پرمخاطره شهر بروجرد نصب خواهد شد.” 

قرار است با راه‌اندازی این سامانه‌ها و اتصال آن به درگاه آنلاین پلیس تخلفات رانندگی به صورت آنی ثبت و مبلغ جریمه برای مالک خودرو پیامک شود.

شهردار بروجرد همچنین از کارکرد امنیتی این دوربین ها خبر داده است، او می گوید: تصاویر این دوربین‌ها در امور نظارتی و امنیتی شهر نیز به کار خواهد رفت و اطلاعات بسیار ارزشمندی در این راستا رصد و پایش خواهد شد.

فردین گودرزی، مدیر سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری بروجرد، نقاط تحت پوشش دوربین های سرعت سنج را بلوار امام در ۴ نقطه، بلوار شهید بروجردی در دو نقطه، بلوار رهبری در دو نقطه، بلوار کمربندی شمالی در چهار نقطه و بلوار تختی در دو نقطه اعلام کرد.

بر همین اساس قرار است در ابتدای بلوار شهدا و صفا دوربین های پلاک خوان ورود به طرح نصب شود.

همچنین مسیرهای بلوار دکتر شهیدی و آیت‌الله صاحب الزمانی نیز در چهار نقطه از جمله مناطقی هستند که دوربین های نظارتی در آن نصب خواهد شد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close