اخبار بروجردلرستانویژه ها

وزیر کشور: به استاندار لرستان تاکید کردم مطلقا سفارش پذیر نباشد بدون توجه به طایفه، باند و سفارش

روزهای بروجرد- وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار لرستان در خرم آباد گفت : ملاک انتخاب مدیران استان فقط و فقط شایسته سالاری باید باشد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد وحیدی در این رابطه گفت : به استاندار استان تاکید کردم مطلقا سفارش پذیر نباشد بدون توجه به طایفه ، باند و سفارش ملاک انتخاب مدیران در استان باید شایسته سالاری باشد .

وی افزود : با توجه به ظرفیتها و چالش‌های استان می بایست مدیران انقلابی و شایسته منصوب و شبانه روز برای مردم تلاش کنند .

وزیر کشور با اشاره به تهیه سند توسعه استان گفت : سند توسعه استان یک سند محوری است که قبلاً تهیه شده و این سند فی مابین دولت و استاندار خواهد بود چون سند پیشرفت استان است که در چارچوب سند آمایش ملی تهیه شده و در راستای کمک به توسعه استان اجرایی خواهد شد .

وحیدی ادامه داد : در استان مناطق کمتر برخوردار باید بطور ویژه در سند دیده شوند و براساس این سند منابع جهت کسب و کار تخصیص خواهد یافت .

وزیر کشور با بیان اینکه تمام طرحهای استان از قبل باید تمام محورهای آن گرفته باشد اظهار کرد : به محض ورود سرمایه گذار کوچکترین دغدغه ای و مانعی نباید پیش رو داشته باشد تا سرمایه گذار بدنبال ظرفیت‌های سرمایه گذاری و اجرای آن برود .

احمد وحیدی تاکید کرد: در استان هیچ طرحی نباید راکد باشد از طریق تعامل مذاکره پیگیری و تسهیلات طرحها باید از رکود خارج شوند و با برنامه های مدون به چرخه فعالیت برگردند و استاندار باید اهتمام ویژه ای در این راستا بکار گیرد .

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close