اخبار بروجرد

رئیس دفتر هیات نظارت بر انتخابات بروجرد: تبلیغات زودهنگام داوطلبان انتخابات مجلس رصد می‎ شود

روزهای بروجرد- رئیس دفتر هیات نظارت برانتخابات بروجرد گفت: تبلیغات زودهنگام و زودتر از وقت تعیین شده داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی رصد و با متخلفان برخورد می‎شود.

لهراسب چهارمحالی در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس برنامه زمان بندی سال ۹۸  ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز شده و از شهرستان بروجرد ۲ نفر نماینده با آرای مردم انتخاب و راهی مجلس می شوند.

وی اضافه کرد: از دواطلبان این دوره از انتخابات درخواست می شود هنگام ثبت نام شخصا و بدون هیچ همراهی برای ثبت نام وارد فرمانداری شوند و ثبت نام را در کمال آرامش انجام دهند زیرا حضور افراد همراه کننده در فرمانداری موجب سلب آرامش و ایجاد جوی روانی برای سایر داوطلبان می شود.

چهارمحالی با تاکید بر جلوگیری از تبلیغات زودهنگام بیان کرد: داوطلبان از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند چرا که در صورت مشاهده، مطمئن باشند که مدارک تبلیغات آنها به صورت مستند جمع آوری و حتما گزینه عدم التزام به قانون برای آنها از سوی شورای نگهبان در نظر خواهد گرفته شد.

وی اظهار داشت: داوطلبان که قصد شرکت در این دوره از انتخابات را دارند حتما در زمان مورد نظر برای ثبت نام مراجعه کنند و مدارک لازم را همراه داشته باشند چرا که افرادی که دارای مدارک ناقص باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

رئیس دفتر هیات نظارت بر انتخابات بروجرد افزود: به همه داوطلبان توصیه می شود که در موعد مقرر تبلیغات خود را شروع و زمینه را برای یک انتخابات باشکوه در دوم اسفند فراهم کنند و از تخریب دیگران در فضای مجازی و مجالس خودداری کنند.

وی برگزاری یک انتخابات سالم را هدف اصلی برشمرد و ادامه داد: دشمن در تلاش است که موانع و مشکلاتی را برای برگزاری یک انتخابات سالم در کشور ایجاد کند، که باید هوشیارانه عمل کرد و زمینه را برای یک انتخابات سالم و با حضور حداکثری فراهم کنیم.

چهارمحالی اظهار داشت: در شورای نظارت بروجرد تمام تلاش برای برگزاری یک انتخابات بدون حاشیه، مستقل و با مشارکت مردم انجام می شود و با تعامل خوبی که با دفتر امام جمعه، فرماندار و نیروهای انتظامی و امنیتی وجود دارد یک انتخابات سالم برگزار می گردد.

وی با اشاره به آموزش نیروهای مورد نیاز برای برگزاری انتخابات افزود: حدود یک هزار و ۵۰۰ نیرو برای برگزاری انتخابات دوم اسفند ماه آموزش های لازم را فرا گرفته و لازم به ذکر است افرادی که در سال های قبل سمت و سویی داشتند در این دوره از انتخابات کنار گذاشته شدند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close