اخبار بروجرد

مقصودی: تاسیس دانشگاه علوم پزشکی بروجرد در آینده نزدیک محقق می‌شود

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی می‌گوید تأسیس دانشگاه علوم پزشکی بروجرد در آینده نزدیک محقق و مشکل کمبود نیرو حل می‌شود.

به گزارش ایسنا، فاطمه مقصودی در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با افزودن دو رشته مامائی و بهداشت حرفه‌ای به دانشکده، تأسیس دانشگاه علوم پزشکی بروجرد در آینده نزدیک محقق می‌شود و مشکل کمبود نیرو حل می‌شود.

او تصریح کرد: با کمک خیرین سلامت شهرستان احداث واحد سنگ‌شکن تکمیل و با پیگیری‌های انجام شده با مسئولین وزارت بهداشت یک عدد سنگ‌شکن به شهرستان بروجرد اختصاص داده شد که با راه‌اندازی این واحد، نیاز درمان با سنگ‌شکن همشهریان تأمین می‌شود و از مراجعه به مرکز استان و استان‌های هم‌جوار جلوگیری خواهد شد.

نماینده بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: در هماهنگی انجام شده با وزارت بهداشت ۲ دستگاه آمبولانس به‌صورت مستقیم به شهرستان بروجرد جهت استفاده در شهرهای اشترینان و ونایی اختصاص داده شده است.

مقصودی با حضور در بخش اورژانس از بیماران بستری عیادت کرده و از زحمات شبانه‌روزی کادر درمان تشکر و قدردانی کرد، پرسنل کادر درمان نیز خواستار پیگیری معوقات ۱۰ ماهه خود شدند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close