اخبار بروجرد

اعتبار نوسازی مدارس بروجرد ناچیز است

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی بسیاری از مدارس بروجرد فرسوده و گاه تخریبی هستند که سهم اعتبارات تخصیصی در حوزه نوسازی مدارس تناسبی با نیاز اعتباراتی مدارس این شهرستان نداشته و بسیار ناچیز است.

به گزارش فارس، عباس گودرزی در جلسه بررسی مشکلات فضاهای آموزشی این شهرستان اظهار کرد: در شهر علم، فرهنگ، مفاخر و مشاهیر اجرایی نشدن دو پروژه استخر دانش‌آموزی مایه شرمندگی است.

وی با توجه به زمان‌بر شدن اجرای دو پروژه استخر دانش‌آموزی در بروجرد اشترینان و تخصیص قطره چکانی اعتبارات به آن‌ها خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با تامین اعتبار مورد نیاز روند اجرای این پروژه‌ها تسریع شده و تکمیل شوند.

 نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت بیان کرد: از سویی در حالی بسیاری از مدارس بروجرد فرسوده و گاه تخریبی هستند که سهم اعتبارات تخصیصی در حوزه نوسازی مدارس تناسبی با نیاز اعتباراتی مدارس این شهرستان نداشته و بسیار ناچیز است.

گودرزی تاکید کرد: از این‌رو باید با تزریق اعتبارات بیشتر در حوزه نوسازی مدارس بخشی از کاستی‌های فراوان در بخش‌های تجهیز، مرمت، مقاوم‌سازی و نوسازی مدارس این شهرستان جبران شود.

وی از آموزش و پرورش به عنوان سرمایه‌ای برای آینده کشور یاد و ابراز امیدواری کرد با تعامل دولت و وزارت آموزش و پرورش اقدامات موثرتری در زمینه ارتقاء سیستم آموزشی کشور انجام شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر چه در بودجه‌های سنواتی سال‌های ۹۸ و ۹۹ بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به سازمان نوسازی کشور اختصاص یافت که این میزان اعتبار در مقایسه با حجم اعتباری مورد نیاز فضاهای آموزشی ناکافی است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close