اخبار بروجرد

نظارت بر بازار بروجرد در آستانه بازگشایی مدارس تشدید می‌شود

روزهای بروجرد- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی این شهرستان به ویژه واحدهای عرضه کننده کالاهای مورد نیاز دانش‌آموزان در آستانه بازگشایی مدارس تشدید می‌شود.

محسن کارگرفر در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: با توجه به افزایش تقاضای کالاهای مورد نیاز مدارس از جمله لوازم التحریر، لباس فرم مدارس، کیف و کفش و پوشاک، برای جلوگیری از تخلفات اقتصادی نظارت بر بازار این کالاها بیشتر شده است.

وی افزود: در این راستا ۱۰ تیم در بازرسی ها با تخلفاتی مانند گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور، تبلیغ خلاف واقع و حراج غیر قانونی برخورد می کنند.

رییس اداره صمت بروجرد بیان کرد: در ماه جاری از مجموع  ۲۰۰ مورد بازرسی انجام شده ۲۱ واحد متخلف شناسایی و پرونده آنها با ۵۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی به تعزیرات  حکومتی ارجاع داده شده است.

کارگرفر اضافه کرد: بیشترین نظارت انجام شده در زمینه بازار پوشاک، روغن موتور و کیفیت پخت نان نانوایی های سطح شهر بوده است.

وی یادآور شد: همچنین نطارت بر بازار کالاهای اساسی توسط تیم های مشترک از جمله صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close