اخبار بروجرد

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اشترینان: ورزشکاران پارا المپیکی از موفق ترین قسمت های ورزش کشور هستند

روزهای بروجرد- سید حمید سجادی گفت: ورزش پاراالمپیک در کشورموفق است چون به وسیله افردی که دارای روحیه جهادی هستند اداره می شود.

به گزارش برنا؛ سجادی شب چهارشنبه در سفر به بروجرد و در حاشیه بازدید از سالن ورزشی شهر اشترینان با بیان اینکه همه امیدما این است که  در این دولت مردمی برمبنای یک برنامه و بضاعت موجود کارکنیم ، اظهارکرد:  سفر امروز به بروجرد یک سفر رسمی نبود و در آینده یک سفر رسمی به لرستان خواهیم داشت تا قسمت های مختلف را ببینیم و با کمبودها و وظایف آشنا شویم.

او افزود: در فرصت بازدید رسمی و دیدار با مجمع نمایندگان استان نکات و مسائل را مطرح می کنیم و همچنین ‌در شورای اداری و شهرهای مختلف حضور پیدا خواهیم کرد.

سجادی با بیان اینکه مدت ۱۷ سال عضو تیم ملی بودم و کوچه و پس کوچه ها و تنگناهای ورزش  می شناسم ، تصریح کرد: در اولین روز به عنوان وزیر ورزش به اردوهای تیم ملی  باشگاه ها، فدراسیون ها سرکشی کردیم و فعالیت خودرا شروع کردیم.

مقام عالی وزارت ورزش وجوانان با اشاره به حضور ورزشکاران ایزانی دز مسابقات پاراالمپیک نیزگفت: کاروان پارالمپیک با نام مبارک شهید سلیمانی  در این مسابقات حضوردارد. 

او بیان کرد: یکی از موفق ترین قسمت های ورزش ما در پارالمپیک  است چون این فدراسیون و همچنین کاروان توسط افرادی اداره می شوند که روحیه جهادی دارند و امیدواریم که این روحیه  درهمه جا تسری پیدا کند.

سجادی یادآور شد:  اگرچه تکلیف ما ارتقا امکانات است ولی باید از کمترین امکانات هم بهترین استفاده را ببریم .

وزیر ورزش وجوانان گفت: در حوزه ورزش جاهای کمتر برخوردار کشور باید  با برنامه  در یک ‌روند جلو رفته  تا به تدریج ارتقا پیدا کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close