اخبار بروجرد

مقصودی: برخی پروژه‌های ورزشی بروجرد افتتاح نشده در حال تخریب هستند

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی پروژه‌های ورزشی شهرستان هنوز افتتاح نشده در حال تخریب هستند.

فاطمه مقصودی اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق مردم آماده‌سازی برای پیشرفت و رشد در رشته‌های مختلف ورزشی و فراهم کردن شرایط مناسب و ایجاد فضاهای ورزشی است.

وی تصریح کرد: اهتمام ویژه‌ای به جوانان بروجرد و مطالبات آن‌ها داریم. در زمینه ورزش قول‌های به مردم داده‌ایم و در این راستا در حال حرکت هستیم.

نماینده بروجرد خاطرنشان کرد: بنابراین یکی از تعهداتی که به آن عمل کردیم آوردن مسئولین ارشد و عالی رتبه و کشوری به بروجرد و شناساندن مشکلات و مسائل این شهر است.

مقصودی اضافه کرد: در دولت آقای رئیسی که دولتش مردمی بوده و شعارش تغییر به نفع مردم است این اتفاق جالب و نو در بروجرد افتاد که یک وزیر در شهرستان حضور یافت و در تاریخ چنین چیزی سابقه نداشته است.

وی بیان کرد: اگر مسئولین در لرستان حضور پیدا می‌کردند به مرکز استان می‌آمدند و گاهی به برخی شهرها می‌رفتند و شاهد این بودیم که بروجرد را از قلم می‌انداختند یا حضورشان خیلی کوتاه و گذرا بود و این حضور سابقه نداشته است.

نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان در اشترینان حضور یافتند و مردم مشکلات خود را بیان کردند.

مقصودی عنوان کرد: در شهرستان پروژه‌های ورزشی وجود دارد که بیش از ده سال است که در حال تخریب هستند از بس که به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

وی اظهار کرد: استعدادهای مختلف در رشته‌های ورزشی داریم که در زمینه‌های ورزشی قهرمان بوده و به المپیک راه یافته‌اند و مدال‌آور هستند.

نماینده بروجرد در مجلس اظهار کرد: زیرساخت‌های ورزش در بروجرد راضی‌کننده نیستند و جوانان ناراضی هستند.

مقصودی تصریح کرد: باید بروجرد را ویژه ببینیم. سفر وزیر به شهرستان پر برکت‌ترین سفر بود و روحیه امید در جوانان به وجود آمد و بازتاب این سفر در آینده دیده خواهد شد.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close