اخبار بروجرد

فرماندار: ۳۲ پایگاه تزریق واکسن کرونا در بروجرد فعال است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: در راستای تسریع در کار واکسیناسیون شهروندان ۳۲ پایگاه تزریق واکسن کرونا شهری و روستایی در این شهرستان فعال شده است.

احمد گودرزیان در نشست تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، افزود: از این تعداد پایگاه واکسیناسیون ۱۷مرکز تجمیعی و ۱۵ مرکز شامل پایگاه‌های مرکز بهداشت است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رشادت، شهامت، جهاد و ایثار واژه‌هایی بودند که در هشت سال دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه در قالب عمل تحقق بخشید. 

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه بسیجیان دیروز الگوی جوانان امروز هستتد، بیان کرد: امروز اگر کارها بسیجی وار نباشد فایده ندارد و همگی به خوبی دیدیم که در عرصه مقابله با کرونا همه مردم و مسوولان بسیجی گونه در راستای تولید واکسن، درمان بیماران و تزریق واکسن اقدام کردند.

وی ادامه داد: در بحث توسعه شهری نیازمند اقدام جهادی و عملی همه دستگاه‌ها هستیم.

گودرزیان بر حفظ ارزش‌ها و ارمان‌های هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد.

وی از همه مسوولان ادارات درخواست کرد: مجموع برنامه ها، طرح‌ها، کمبودها و اعتبارات باید همچون گذشته پیگیری کرد.

گودرزیان دیدار با امام جمعه، غبار روبی قبور مطهر شهدا، به صدا درآمدن زنگ مقاومت را از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس دربروجرد عنوان کرد.

به گزرش ایرنا، شهرستان بروجرد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و تا روز ۲۷ شهریورماه ۱۷۵ هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close