اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: سه سالن ورزشی برای بستری بیماران کرونایی مهیا شده است/ ۱۴۴ پرستار غیر بومی در مراکز درمانی بروجرد مشغول فعالیت هستند

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: با توجه به آمار بالای ببماران کرونایی در این شهرستان تخت‌های بیمارستانی، امکانات و تجهیزات پزشکی نیز باید افزایش یابد.

” احمد گودرزیان” در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در محل فرمانداری بروجرد افزود: تامین برخی امکانات در راستای رفاه حال بیماران و تسریع در بهبودی آنها باید در اولویت مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: برای تجهیز مرکز زرینکوب این شهرستان ۵۰ تخت از خوابگاه‌های دانشجویی تامین شده و اکنون نیز سه سالن ورزشی برای بستری بیماران کرونایی تهیه و تامین شده است.

فرماندار بروجرد بیان کرد: اگر وضعیت شیوع ویروس کرونا و آمار بستری‌ شدگان افزایش یابد با کمبود نیرو و امکانات درمانی و بهداشتی روبرو خواهیم بود. 

گودرزیان اضافه کرد: در صورت تداوم افزایش بیماران کرونایی با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد و نمی‌توانیم به راحتی از موج‌های بعدی کرونا عبور کنیم.

وی با اشاره به کمبود پزشک در مراکز درمانی پذیرش بیماران کرونایی ادامه داد: از پزشک های عمومی دعوت کردیم پای کار بیایند که موفق نشدیم هرچند باید برخی امکانات نیز تامین شود.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۱۴۴ پرستار غیر بومی در مراکز درمانی بروجرد مشغول فعالیت هستند، گفت: از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی درخواست می‌شود برای خدمت رسانی بهتر به بیماران پرستاران بومی در مراکز درمانی شهرستان استفاده شود.

امام جمعه بروجرد گفت: امروزه ما به شدت به وجود پزشکان متخصصان پرستاران و کسانی ک با جان مردم سرکار دارن نیازمندیم زیرا می‌توانند جان مردم عزیز کشورمان را نجات دهند و انصافا خوب تلاش کردند پزشکان، پرستاران سنگ تمام گزاشتند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی بیان کرد: از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان برای اهدای ۵۰ تخت ویژه بیمارستانی تشکر می‌کنیم.

اکنون تمام شهرستان های استان لرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close