اخبار ایران

تصميم تازه درباره بازگشايی دانشگاه‌ها/ برگزاری حضوری کلاس‌ها امکان‌پذیر نیست

روزهای بروجرد- معاون آموزشي وزير علوم، تحقيقات و فناوري گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملي مقابله با کرونا و با توجه به اينکه واکسيناسيون دانشجويان تا اول مهرماه تکميل نمي‌شود، برگزاري کلاس‌هاي حضوري دانشگاه‌ها فعلا منتفي است.

 

به گزارش ایرنا،  علي خاکي صديق درباره زمان شروع واکسيناسيون دانشجويان اظهار داشت: طبق توافق وزارتخانه هاي علوم و بهداشت، واکسيناسيون اعضاي هيأت علمي و کارکنان دانشگاه ها در مردادماه انجام شد و فقط بخشي از آن باقي مانده که هم اکنون در حال انجام است. 

وي خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام عليرضا رييسي سخنگوي ستاد ملي مقابله با کرونا زمان شروع واکسيناسيون دانشجويان از نيمه دوم شهريورماه است و از نظر وزارت علوم، در اين زمينه وقفه اي ايجاد نشده است.

معاون آموزشي وزير علوم درباره شروع کلاس هاي دانشگاه ها از اول مهرماه، تاکيد کرد: با توجه به اينکه واکسيناسيون دانشجويان تا مهرماه کامل نمي شود و بر اساس مصوبه ستاد ملي مقابله با کرونا، آموزش ها حضوري نيست.

خاکي صديق  همچنين گفت: بنابراين ‌برنامه هايي که قبل از پيک پنجم کرونا مبني بر بازگشايي کلاس هاي دانشگاه ها براي ورودي ۹۸ به قبل اعلام شده بود، فعلا منتفي است و آموزش ها را نمي توانيم به صورت حضوري انجام دهيم.

وزارت علوم پيش از اين اعلام کرده بود که کلاس هاي دانشگاه ها براي دانشجويان ورودي ۹۸ به قبل به دليل تکميل مقطع تحصيلي، پايان نامه و رساله حضوري مي شود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close