اخبار بروجرد

۱۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بروجرد بستری هستند

روزهای بروجرد- رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: ۱۶۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی شهرستان بستری هستند و انتظار می‌رود مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، تا بتوانیم از این پیک عبور کنیم.

دکتر امین ثروتی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۴۰ درصد جمعیت هدف دُز اول و حدود ۲۰ درصد نیز هر ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی افزود: با توجه به افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان دانشگاه علوم پزشکی لرستان سن تزریق واکسن را تا ۱۸ سال کاهش داده است.

دکتر ثروتی بیان کرد: با کاهش سن تزریق واکسن میزان تقاضای واکسن افزایش که برای رفاه شهروندان تعداد مراکز تجمیعی از ۶ مرکز به ۱۳مرکز افزایش یافته است.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اضافه کرد: با توجه به افزایش تعداد مراکز تزریق واکسن به زودی میزان تزریق انواع واکسن کرونا از روزی ۶ هزار دُز در این شهرستان به ۱۰ هزار دُز افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به برنامه جدید وزارت بهداشت مبنی بر واکسیناسیون دانش آموزان ادامه داد: در صورت شروع تزریق واکسن دانش آموزان این مهم نیز به صورت جدی در بروجرد پیگیری خواهد شد.

دکتر ثروتی گفت: با تسریع در کار واکسیناسیون به زودی شاهد کاهش تعداد مبتلایان و آمار فوتی ناشی از کرونا و عبور از پیک پنجم خواهیم بود.

در حال حاضر تمامی ۱۱شهرستان‌ لرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close