اخبار بروجردویژه ها

یک سوم جمعیت بالای ۱۸ سال در شهرستان بروجرد واکسینه شدند

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: تسریع در انجام و تزریق واکسن کرونا موجب کاهش سرعت شیوع این ویروس و مقاوم شدن جامعه در برابر کرونا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، “احمد گودرزیان” در جلسه ستاد شهرستانی کرونا در دفتر امام جمعه بروجرد افزود: باید سرعت واکسن زدن در شهرستان را بالا ببریم به نحوی که خانه به خانه کار تزریق واکسن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اگر کار واکسیناسیون با سرعت انجام نشود در پیک بعدی تعداد مبتلایان خیلی بالاتر از آمار فعِلی خواهد بود اظهار داشت: تاکنون یک سوم جمعیت بالای ۱۸ سال در این شهرستان واکسینه شده اند.

گودرزیان افزود : با کاری جهادی و انقلابی و همدلی و همکاری همه دستگاهها خواهیم توانست با انجام واکسیناسیون به موقع کرونا را مهار کنیم.

وی افزود : روز گذشته ۲هزارو ۷۵۰ دز وا کسن در شهرستان تزریق شده و با اطلاع رسانی لازم به روزانه تزریق  ۱۰هزار دز خواهیم رسید. 

فرماندار بروجرد گفت: علاوه بر سه مرکز تجمیعی، سالن فجر و سالن مقاوت سپاه و سالن طالقاتی ، سالن و ارتش و دانشگاه آزاد نیز برای تزریق واکسن فعال شده اند.

امام جمعه بروجرد نیز در این جلسه گفت:  با توجه به تاکید دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر حذف محدودیت سنی تزریق واکسیناسیون کرونا برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در پایگاهها باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: باید با تشویق مردم به تزریق واکسن و دعوت آنها به رعایت پروتکل ها زمینه شیوع بیشتر ابتلاع به ویروس کرونا گرفته شود.

وی همچنین تاکید کرد: انتظار میرود با افزایش پایگاه های تزریق واکسیناسیون در سطح شهرستان و نیز فعالیت آنها در سه شیفت کاری بتوان هرچه سریعتر همه جمعیت بروجرد را علیه ویروس کرونا واکسینه کرد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close