اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: نمایندگان نباید در عزل و نصب مدیران دخالت کنند

روزهای بروجرد- امام‌ جمعه بروجرد گفت: وظیفه خبرنگار آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در دیدار با اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی  صورت گرفت، اظهار کرد: در دین ما خبر و خبررسانی بسیار اهمیت دارد و وظیفه خبرنگار، خبررسانی در حقیقت اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است.

به گزارش ایسنا وی با بیان اینکه وظیفه خبرنگاران بیان واقعیات است، تصریح کرد: وظیفه خبرنگار بیان نقاط قوت بوده باعث تقویت و تشویق شود همچنین باید نقاط ضعف نیز بیان شود.

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه بیان نقاط ضعف باید آگاهانه، منصفانه، در قالب جملات ادبی و مؤدبانه باشد، خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

حسینی اضافه کرد: سیستم صوتی درون‌شهری در بروجرد برای مراسم راهپیمایی و پخش اذان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به امربه‌معروف و نهی از منکر، بیان کرد: گروه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر برای ترویج حجاب و عفاف راه‌اندازی و آموزش‌های لازم به آن‌ها داده شده است.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به اختلاف نمایندگان، ادامه داد: در این راستا ۱۷ نشست با نمایندگان مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی برگزار شده و پیگیری امورات و پروژه‌های شهرستان بین آن‌ها تقسیم شده است.

حسینی اظهار کرد: وظیفه نمایندگان نظارت بر اجرای درست و صحیح قانون است و نباید در عزل و نصب مدیران دخالت کنند.

وی با بیان اینکه هرکجا مشکلی بیان شده به‌طور جد آن مشکل پیگیری شده است، تصریح کرد: ۲۰ سال پیش شهرستان دارای دو تعزیرات حکومتی بوده اما در حال حاضر یک تعزیرات حکومتی دارد.

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه با توجه به اینکه جمعیت شهرستان افزایش یافته است در چارت سازمانی باید در حال حاضر بروجرد سه تعزیرات حکومتی داشته باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: هر هفته در حاشیه برگزاری نماز جمعه میز خدمت برگزار می‌شود و مدیران و مسئولان دستگاه‌ها باید هر هفته در نماز جمعه شرکت کنند و در محل‌هایی که به‌عنوان میز خدمت در نظر گرفته شده است پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند.

وی اضافه کرد: در مساجد شورای مودت تشکیل شده که در این شورا اختلاف خانوادگی حل می‌شود به‌طوری‌که در یکی از مساجد از ۱۸ مورد اختلاف ۱۴ مورد آن به صلح و سازش ختم شده است.

امام‌جمعه بروجرد بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ مرکز تجمیع کار واکسیناسیون را در شهرستان انجام می‌دهند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close