اخبار بروجرد

انتقاد شهردار بروجرد از اجرا نشدن آرای صادر شده در کمیسیون ماده ۱۰۰

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد خواستار برخورد قاطع با تخلفات ساختمانی غیر مجاز و اجرای آراء صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰ شد.

 رحیم جافری در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی بروجرد تخلفات صورت پذیرفته در ساخت و سازهای شهری را نمونه ای بارز از مصادیق زمین خواری عنوان کرد.

وی با بیان آنکه شهرداری برای مقابله با این موضوع اقدام به برگزاری جلسات مستمر کمیسیون ماده ۱۰۰ نموده، تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم که بیشتر آراء این کمیسیون اجرا نشده و از این رو میزان بازدارندگی این اهرم شهرداری کاهش یافته است.

شهردار بروجرد در ادامه خواستار انجام اقداماتی موثر در حوزه اجرای آراء تخریبی صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰ شد و افزود: متاسفانه تاکنون ساخت و سازهای غیرمجاز زیادی در منطقه گردشگری گلدشت به وقوع پیوسته و حتی افرادی از دیگر شهرها با صرف هزینه‌های میلیاردی، ساخت و سازهای غیر مجاز زیادی را در این منطقه انجام داده اند که این امر نشأت گرفته از عدم تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز صورت پذیرفته در سال های گذشته است.

 جافری خاطرنشان کرد: عدم رعایت حریم رودخانه ها بواسطه ساخت و سازهای غیر مجاز صورت پذیرفته یکی از مواردی است که سبب بروز سیل و خسارات در زمان تشدید بارندگی‌ها می شود و متاسفانه شاهد موارد متعددی از بروز اینگونه تخلفات در حریم کانال های عمومی شهر می باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close