اخبار بروجردلرستان

جابجایی بیش از ۹۵ هزار مسافر نوروزی با ناوگان لرستان

روزهای بروجرد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا ۱۲ فروردین‌ماه سال جاری ۹۵ هزار و ۶۵۱ نفر با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند.

در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح و سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان ۱۲ فروردین ماه سال جاری، ۱۱ هزار و ۶۹۰ سفر از طریق ناوگان عمومی و از مبدا استان به مناطق مختلف صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

او ادامه داد: در این مدت تعداد مسافر وارد شده به استان از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی ۶۹ هزار و ۶۲۶ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه گذشته ۱۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: تعداد مسافر خارج شده از استان نیز با ۱۵ درصد افزایش به ۶۳ هزار و ۱۷۸ نفر رسیده و تردد ورودی به استان نیز با ۹۱۱ هزار و ۵۲۶ وسیله نقلیه ۶ درصد کاهش داشته است.

این مسئول بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد مسافرت‌ها به خارج از استان، سفرهای خروجی وسایل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان نیز با ۹۰۷ هزار و ۱۲۲ وسیله، ۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

شیروانی با اشاره به آغاز طرح کشیک نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان از ۲۴ اسفند ادامه داد: همچنین نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه‌های برون استانی خرم‌آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز حضور دارند و به شکایات مردم رسیدگی می‌کنند.

او ضمن تشکر از انجمن صنفی مسافربری افزود: جابجایی مسافرین با ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت عادی در جریان است.  

 

 

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close