اخبار بروجرد

کشتی گیر آزادکار بروجردی مقام پنجم جهان را کسب کرد

روزهای بروجرد- رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: محمد رضا شاکری کشتی گیر نوجوان بروجردی در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در مجارستان مقام پنجم جهان را کسب کرد.

محمود رحمتی در گفت و گو با ایرنا افزود:  محمدرضا شاکری عضو لرستانی تیم ملی در وزن ۶۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان در مجارستان پنجم شد.

وی اظهار داشت: محمدرضا شاکری در دور اول مقابل دالگات عبدالکادیروف از روسیه با نتیجه هفت بر ۶ به برتری دست یافت،  وی در دور دوم مقابل سینگ جاسکاران از هند با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، شاکری به گروه بازنده‌ها رفت.

رییس ادراه ورزش و جوانان بروجرد گفت: کشتی گیر نوجوان بروجردی در این گروه با نتیجه ۱۲ بر یک گابریل اوجوگ از مولداوی را مغلوب کرد و در دور بعد نیز با نتیجه هفت بر ۲ از سد گئورگی آبولاشویلی از گرجستان گذشت و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

رحمتی افزود: شاکری در این دیدار مقابل عبدالرحمن ابراهیم اف از آذربایجان با نتیجه هشت بر هفت مغلوب و پنجم شد.

وی اضافه کرد: دیگر کشتی‌گیر لرستانی عضو تیم ملی ابوالفضل یاراحمدی بود، وی در وزن ۹۲ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب گئورگین تریپون از رومانی شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، یاراحمدی حذف شد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close