اخبار بروجرد

کارخانه شیر بروجرد به مرکز پالایشگاه شیر ایران تبدیل می‌شود

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه احیاء شده شیر خشک این شهرستان به زودی به مرکز پالایشگاه شیر ایران تبدیل می‌شود.

به گزارش فارس، عباس گودرزی در نشست با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: کارخانه شیر خشک این شهرستان که پس از ٣٠ سال احیاء شده است به زودی به مرکز پالایشگاه شیر ایران تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: کارخانه شیر خشک شهرستان بروجرد در حال حاضر روزانه ٢٠٠ تن شیر دریافت می‌کند که این میزان به یک هزار تن در روز قابل ارتقاء است.

نماینده بروجرد با اشاره به کاهش منابع آبی خاطرنشان کرد: در راستای رفع این مشکل اقداماتی صورت گرفته که احداث ۴ بند خاکی در روستاها از جمله آنها است.

گودرزی با اشاره به آغاز اجرای عملیات بند خاکی روستای گلچهران شهرستان بروجرد افزود: دو بند خاکی روستاهای گندل گیلان و قلعه میرزا این شهرستان احداث و بند خاکی ردستای زرشکه نیز پیشرفت ٨٠ درصدی دارد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های صورت گرفته در راستای کاهش مشکل آب در بخش کشاورزی و آب شرب شهرستان بروجرد تخصیص آب از دو سد در دست احداث آبسرده و شهید بروجردی این شهرستان افزایش چشمگیری داشته است.

نماینده بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود نقد را رسالت خبرنگاران خواند و افزود:نقد باید منصفانه و در عین حال با هدف هدایت مخاطب به سمت خوبی ها باشد.

گودرزی تاکید کرد: نقد نباید برای مچ گیری و تخریب از روی بغض باشد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close