اخبار بروجرد

وزیر بهداشت با ایجاد دانشگاه علوم پزشکی بروجرد موافقت کرد

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: در نشستی که با وزیر بهداشت و درمان داشتیم، توانستیم موافقت اصولی ایجاد دانشگاه علوم پزشکی بروجرد را بگیریم.

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به افتتاح دستگاه  ام.‌آر.‌آی بیمارستان آیت‌الله العظمی بروجردی در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به لرستان اظهار داشت: در سفر وزیر بهداشت به استان چند مورد افتتاحیه در زمینه بهداشت انجام گرفت. در نشستی که با وزیر بهداشت داشتیم، توانستیم موافقت اصولی برای ایجاد دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بروجرد را بگیریم.

نماینده بروجرد عنوان کرد: اختصاص پنج دستگاه آمبولانس برای شهرستان بروجرد از دیگر موافقت‌نامه‌هایی بود که در این سفر به تصویب رسید. تهیه آمبولانس از نیازهای مهم و مغفول‌مانده بروجرد بود که با پیگیری‌هایی که داشتیم  خوشبختانه با موافقت وزیر بهداشت این مسئله نیز مرتفع شده و در دستور کار قرار گرفت. تهیه آمبولانس از نیازهای مورد تاکید مردم شهرستان بروجرد بود که در این رابطه اقدامات لازم انجام شد. 

وی در رابطه با دیگر نیازهای درمانی مردم شهرستان بروجرد گفت: تامین  نیروهای کادر درمان، کلینیک تخصصی زرینکوب و غربالگری از دیگر موارد مورد نیاز مردم شهرستان بروجرد است که از شاخص‌های مهم تا قبل از افتتاحیه است. ‌باید موارد مورد نیاز در هر مکان برای افتتاحیه در نظر گرفته شود و کاملا زیر ساخت‌ها آماده باشد.

مقصودی تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیازهای مردم زیاد است و به همان نسبت، مسئولیت و تعهدات ما و مسئولان زیاد و سنگین است بنابراین باید صحبت‌ها و حرف‌های ما با اقدامات جهادی ما کاملا منطبق باشد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی کار درست همین است.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “وزیر بهداشت با ایجاد دانشگاه علوم پزشکی بروجرد موافقت کرد”

  1. البته مساله هیچ ارتباطی با موافقت اصولی وزیر نداره. بلکه باید در شورای گسترش آموزش پزشکی مطرح و تصویب بشه. تازه اون هم وزیری که دو سه هفتهداز وزارتش مانده. امیدوارم نمایندگان بروجرد در دولت جدید به تلاش هاشون در این مورد ادامه بدهند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close