اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد: پیش بینی می شود در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد جان باختگان و مبتلایان کرونا در شهرستان باشیم

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ۶۵ هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده و امیدواریم این روند با سرعت بیشتر ادامه یابد.

” احمد گودرزیان ” اظهار داشت: آمار مراجعه بیماران کووید ۱۹ به مراکز درمانی شهرستان نگران کننده است که تسریع در درمان بیماران نیازمند کمک همه پزشکان و متخصصان سطح شهر از کادر درمان است.

به گزارش ایرنا وی بیان کرد: تعداد مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان‌های بروجرد افزایش یافته و پیش بینی می شود در روزهای آتی شاهد موج بیشتری از تعداد فوتی ها و مبتلایان باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به گسترش و شیوع ویروس کرونا انتظار می‌رود پزشکان و متخصصان سطح شهر با حمایت از کادر درمان در شناسایی بیماران، تسریع در ویزیت آنها و ادامه فرآیند درمان نسبت به کنترل ویروس و بهبودی بیماران کرونایی اقدام کنند.

گودرزیان افزود: هم اکنون پذیرش بیماران کرونایی در سه بیمارستان آیت الله بروجردی، کوثر و شهید چمران صورت می گیرد.

رییس ستاد مبارزه با ویروس کرونا بروجرد ادامه داد: متاسفانه روزانه حدود ۱۵۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بروجرد شناسایی شده که حدود ۵۵ نفر از آنها بستری و مابقی در منزل قرنطینه خانگی می‌شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه میزان ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان با خروجی آن برابری ندارد و فوت روزانه حدود سه بیمار کرونایی نگران کننده است.

فرماندار بروجرد ضمن ابراز نگرانی جدی از وضعیت افزایشی ابتلا به ویروس کرونا افزود: موج پنجم بی سابقه ترین و خطرناک ترین پیک شیوع کرونا است که می طلبد مردم با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در راستای سلامت خود و سایر شهروندان تلاش کنند.

گودرزیان با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی بین مردم بسیار کاهش یافته است، افزود: استفاده از ماسک و رعایت کردن فاصله اجتماعی مهمترین عامل کاهش شیوع کرونا می‌باشد همچنین مردم باید از دورهمی‌های خانوادگی اجتناب کنند چرا که مدل ابتلای افراد گروهی شده است.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close