اخبار بروجردویژه ها

ظرفیت بیمارستان آیت الله بروجردی تکمیل شد/ افزایش تعداد جان باختگان کرونا به ۵۲۲ نفر

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: آمار مراجعه بیماران کووید ۱۹ به مراکز درمانی شهرستان نگران کننده و اکنون نیز ظرفیت پذیرش بیمار در بیمارستان آیت الله بروجردی تکمیل شده است.

” احمد گودرزیان ” در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت الله بروجردی هم اکنون پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی، کوثر و شهید چمران صورت می گیرد.

وی ادامه داد: هم اکنون ۶۰ تخت بیمارستانی در این بیمارستان‌ها برای درمان بیماران کرونایی افزوده شده است.

فرماندار بروجرد بیان کرد: متاسفانه روزانه حدود ۱۵۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بروجرد شناسایی می‌شوند که حدود ۵۵ نفراز آنها بستری و مابقی در منزل قرنطینه خانگی می شود.

وی سرعت تزریق واکسن در بروجرد را مطلوب دانست و اضافه کرد: تاکنون حدود ۶۰ هزار دز واکسن در بروجرد تزریق شده و امیدواریم این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد. 

گودرزیان ادامه داد: متاسفانه میزان ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان با خروجی آن برابری ندارد و فوت روزانه ۲ تا سه بیمار کرونایی نگران کننده است.

وی مجموع بیماران فوت شده در اثر کرونا در بروحرد را از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۵۲۲ مورد عنوان کرد.

فرماندار بروجرد ضمن ابراز نگرانی جدی از وضعیت افزایشی ابتلا به ویروس کرونا افزود: موج پنجم بی سابقه ترین و خطرناک ترین پیک شیوع کرونا است که می طلبد مردم با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در راستای سلامت خود و سایر شهروندان تلاش کنند.

گودرزیان با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی بین مردم بسیار کاهش یافته است، افزود: استفاده از ماسک و رعایت کردن فاصله اجتماعی مهمترین عامل کاهش شیوع کرونا می‌باشد همچنین مردم باید از دورهمی‌های خانوادگی اجتناب کنند چرا که مدل ابتلای افراد گروهی شده است. 

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close