اخبار بروجرد

خودروهای حمل مرغ در بروجرد به سامانه جی پی اس مجهز شد

روزهای بروجرد- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: به منظور ساماندهی و نظارت بر فعالیت عمده فروشان و تهیه کنندگان مرغ خودروهای حمل این فرآورده‌ گوشتی به سامانه جی پی اس برای ردیابی هرچه بهتر مسیر تردد مجهز شد.

به گزارش ایرناف حمید آزادبخت در جمع خبرنگاران افزود: نصب جی پی اس با هدف نظارت و ساماندهی بیشتر بر بازار توزیع مرغ و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: همه توزیع کنندگان مرغ کشتار روز موظف به اخذ جواز کسب هستند و افراد فاقد جواز کسب نیز از گردونه توزیع حذف خواهند شد.

وی اظهار داشت: در راستای نظارت و ساماندهی بازار مرغ و برخورد با اخلال گران در این حوزه تعداد ۵۷ پرونده به ارزش ۲۸۷ میلیون تومان تشکیل و تحویل مقام قضایی شهرستان شد.

آزادبخت بیان کرد: واحدهای توزیع کننده مرغ در سطح شهر به سه دسته تقسیم و رتبه بندی شده‌اند که براساس حجم فعالیت و پراکنش جمعیتی سهمیه مرغ گرم خود را دریافت می نمایند.

رییس اداره صمت بروجرد اضافه کرد: در راستای نظارت و بازرسی هرچه بهتر و بیشتر هرگونه قطعه کردن و قطعه بندی برای مشتری و عرضه در تمام فروشگاه‌های مرغ تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود و در صورت مشاهده تخلف توسط بازرسان سهمیه عامل قطع و کل سهمیه تحویلی خارج از شبکه لحاظ می شود.

آزادبخت یادآور شد: در این راستا با مدنظر قرار دادن نظارت هرچه بیشتر و بازدارندگی از تخلف احتمالی خرده فروشان با بکارگیری نیرو های بسیج مردمی و بازنشستگان سپاه کنترل ویژه ای بر بازار مرغ بروجرد اعمال خواهد شد.

آزادیخت تصریح کرد: از همه شهروندان بروجردی درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه گویای ۱۲۴ تماس گرفته و ما را در این امر مهم یاری نمایند.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close