اخبار بروجرداخبار لرستانویژه ها

استاندار لرستان: نظارت بر مشاغل و اصناف افزایش می‌یابد

روزهای بروجرد– استاندار لرستان گفت: با توجه به افزایش روند شیوع بیماری در کشور، فرآیند نظارت بر برخی مشاغل و صنوف با تاکید بیشتری همراه خواهد بود.

استاندار لرستان در خصوص وضعیت استان به لحاظ بیماری کرونا، گفت: همانگونه که هفته قبل پیش بینی می شد روند بیماری در استان رو به افزایش است و این افزایش در تعداد مبتلایان، بستری ها و مرگ ناشی از بیماری کاملا مشهود است.

خادمی ادامه داد: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا موضوع سختگیری بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و مردم، با توجه به وضعیت بیماری واز طرفی در پیش بودن ایام محرم مورد تاکید بود .

وی تصریح کرد: در بحث اجرای مراسم مربوط به عزاداری‌های ایام محرم دستورالعملی از طرف ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا صادر شده که بر اساس آن عزاداری ها صرفا با رعایت کامل موارد بهداشتی برگزار می گردد .

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان افزود: نظارت بر برخی از مشاغل و صنوف پر خطر مانند تالارها، پاساژها، آرایشگاهها، باشگاههای ورزشی، مطب ها و سایر موارد مشابه با توجه به حساسیت موضوع، در این مشاغل مورد تاکید ستاد ملی بود و طی روزهای آتی مراقبت های بیشتری در آنها انجام می شود .

خادمی در خصوص اعمال تعطیلی ها نیز اظهار داشت: این موضوع در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و توافقی در زمینه تعطیلی کامل مشاغل حاصل نیامده و در نهایت تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close