اخبار بروجردلرستان

استاندار: سهمیه واکسن کرونای لرستان افزایش یابد

روزهای بروجرد- استاندار لرستان با تاکید بر تمدید ممنوعیت تردد و محدودیت فعالیت مشاغل در استان به مدت یک هفته گفت: سهمیه واکسن ویروس کرونای استان با توجه به جمعیت این استان افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، سیدموسی خادمی در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا که با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو به صورت ویدئو کنفرانس اظهار داشت: گزارشات جلسه امروز مبنی بر این است که در همه استان‌ها و در لرستان روند بیماری افزایشی است و همچنان ما نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستیم.

وی با اشاره به مصوبات جلسه ستاد استانی بیان کرد: از امروز به مدت یک هفته ممنوعیت تردد تمدید و اعمال خواهد شد.

 استاندار لرستان با اشاره به دستورالعمل هوشمند ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: در مناطق با وضعیت قرمز همه مشاغل غیر از گروه یک همچنان تعطیل است و این محدودیت‌ها در هفته جاری ادامه خواهد داشت.

خادمی در این جلسه با تاکید بر جدیت و تلاش دانشگاه علوم پزشکی در افزایش سهم واکسن در استان افزود: بهترین راه برای مقابله با کرونا افزایش سطح واکسیناسیون  است که باید در این جهت همه تلاش کنند.

وی در پایان از اقدامات علوم پزشکی و مراکز بهداشت، همکاری مردم و همه دستگاههای اجرایی، سپاه، بسیج، فرمانداری‌ها، تعزیرات، صمت، نیروی انتظامی در مواجه با موج پنجم تقدیر کرد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close