اخبار بروجرد

اختصاص بیش از ۸ میلیارد برای ساختمان دپارتمان تخصصی ورشو بروجرد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: سه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بروجرد فعال است.

به گزارش ایسنا، احمد گودرزیان در جلسه شورای مهارت بروجرد که دوشنبه چهارم مردادماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ورشوسازی از جمله صنایع‌دستی قدیمی لرستان و به‌ویژه شهرستان بروجرد به شمار می‌رود و شهرستان در حوزه ورشو معروفیت بالایی دارد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: هنر صنعت ورشوسازی بیش  از یک قرن در این شهر قدمت دارد و این شهر باید به‌عنوان پایگاه ورشو شناخته شود که در این راستا دانش‌آموختگانی را داشته باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان نیز در این  جلسه گفت: بیش از ۸ میلیارد برای ساختمان دپارتمان تخصصی ورشو بروجرد اختصاص داده شده است.

میترا ابراهیمی اظهار کرد: سه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بروجرد فعالیت می‌کنند که هر کدام پتانسیل منحصر به‌فرد خود را دارد.

وی تصریح کرد: مدرک‌گرایی خانواده‌ها باعث شده که تناسبی بین دانش‌آموختگان و اشتغال وجود نداشته باشد که در این راستا سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش‌های دارد که نیاز بازار کار و صنعت را فراهم کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان خاطرنشان کرد: در چشم‌انداز ۱۴۰۰ قرار شده که ۱۴۰۰ مرکز آموزش جوارکارگاهی در کشور مجوز داده شود.

ابراهیمی اضافه کرد: دپارتمان تخصصی ورشو بروجرد یک اتفاق خوب برای استان محسوب می‌شود و با توجه به سفر هاشمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مبلغ ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای این ساختمان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: مسئولین همایت کنند که این میزان اعتبار به صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص یابد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close