اخبار بروجرد

۲۵۰ میلیارد ریال برای توسعه فضای آموزشی بروجرد هزینه شد

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: در ۲ سال گذشته ۲۵۰ میلیارد ریال برای توسعه فضاهای زیرساختی فرهنگی و آموزشی این شهرستان هزینه شده است.

محمد مهرافزون درگفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها شامل استانداردسازی و تعمیر سیستم گرمایشی بیش از ۳۴ مدرسه روستایی و شهری از سیستم بخاری‌های نفتی و گازی به سیستم گرمایشی پکیج با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال بود.

وی افزود: همچنین پنج فضای آموزشی ۳۰ کلاسه با اعتباری بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال تکمیل و توسعه مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان با اعتباری حدود ۱۴ میلیارد ریال را از دیگر طرحهای اجرا شده است.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: در راستای توسعه فضای آموزشی ۱۲ پروژه مدرسه سازی در شهر و روستا با تعداد ۵۸ کلاس درس احداث که بیش از ۷۰٪ هزینه آن توسط آن خیرین تامین شده است.

وی با اشاره به سابقه بیش از ۱۰۰ ساله آموزش و پرورش بروجرد ضرورت برخورداری از موزه را جدی دانست و اضافه کرد: سال گذشته موزه آموزش و پرورش در ساختمان دبیرستان تاریخی حضرت امام خمینی( ره) افتتاح شد.

مهر افزون با بیان اینکه بیش از ۱۵هکتار زمین جهت ساخت اردوگاه دانش آموزی اختصاص یافت، ادامه داد: ایجاد و توسعه شعبه دوم درمانگاه فرهنگیان، بازسازی و مقاوم سازی ۲ واحد آموزشی با هزینه ای بیش از چهار میلیارد ریال از دیگر طرح‌ها اجرا شده در ۲ سال گذشته است.

وی تعمیرات سرویس‌های بهداشی بیش از ۲۰ فضای آموزشی شهر و روستا با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال، بازسازی چهار واحد آموزشی آسیب دیده از سیل سال ۹۸، آسفالت چندین فضای آموزشی در حدود ۱۶ هزار متر مربع و ایزوگام بیش از ۲۲ هزار متر پشت بام مدارس توسط خیرین را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای توسعه فضای آموزشی و رفاه دانش آموزان عنوان کرد.

به گفته مهر افزون حدود ۶۵ هزار دانش آموز این شهرستان در بیش از ۴۳۰  واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close