اخبار بروجرد

گودرزیان: بروجرد در وضعیت نارنجی شکننده قرار دارد/ تاکنون مورد مشکوکی از نوع کرونای دلتا در بروجرد گزارش نشده است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شهرستان در وضعیت نارنجی شکننده قرار دارد.

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بروجرد در وضعیت نارنجی شکننده قرار دارد و با توجه به قرمز شدن مرکز استان، مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در خصوص استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام لازم را انجام دهند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت شکننده بیماری کرونا در شهرهای استان، حضور در اجتماعات غیرمتعارف، برگزاری مراسم عزا و عروسی با جمعیت غیرمتعارف همچنان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

گودرزیان اضافه کرد: برگزاری مراسم ترحیم و خاکسپاری، شادی و غیره در شهرهای قرمز تا اطلاع ثانوی ممنوع و در سایر شهرها(نارنجی و زرد) با حداقل تجمع و مطابق دستورالعمل‌های اعلام شده انجام گیررد.

وی بیان کرد: استفاده از ماسک برای تمامی کارکنان دستگاه‌های دولتی خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌ها(حتی در صورت تزریق واکسن) همچنان الزامی بوده و متخلفین از این قانون به هیئت‌های بدوی تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: برگزاری هرگونه همایش، گردهمایی و تجمعات تا اطلاع ثانوی برای تمامی دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و غیره ممنوع است.

گودرزیان عنوان کرد: فعالیت رستوان‌ها، کافی‌شاپ‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها فقط به صورت بیرون‌بر و بدون پذیرش مشتری باشد.

وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستان با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و اخذ مجوز از شبکه بهداشت و درمان شهرستان با رعایت کامل پروتکل‌های اعلام شده است.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: با توجه به وضعیت فعلی بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، فعالیت کلیه تورهای گردشگری و بازگشایی مراکز گردشگری و توریستی ممنوع است.

گودرزیان با بیان اینکه دورکاری کارکنان ادارات طبق دستورالعمل‌های اعلام شده ستاد ملی کرونا انجام پذیرد، خاطرنشان کرد: تاکنون مورد مشکوکی از نوع بیماری دلتا در بروجرد گزارش نشده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close