اخبار بروجرد

فقط در بروجرد مشکل زمین برای طرح مسکن ملی وجود ندارد

روزهای بروجرد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه تهیه مسکن ارزان قیمت از اولویت های دولت سیزدهم است گفت: هشت هزار خانوار لرستانی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند.

 احمدرضا دالوند در شورای اداری شهرستان الیگودرز اظهار کرد:ذطرح اقدام ملی مسکن یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم می‌باشد و ایجاد، احداث و تهیه مسکن ارزان قیمت برای مردم در دستورکار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه ایجاد مسکن در شهرستان های استان با مشکلات توپوگرافی همراه است گفت: تنها در بروجرد مشکل تامین زمین وجود ندارد و برای تامین زمین در دیگر شهرستان ها باید اقدام کارشناسی صورت گیرد.

دالوند با اشاره به اینکه حدود هشت هزار خانوار برای طرح اقدام ملی مسکن در لرستان ثبت نام کرده‌اند افزود: سایت مسکن مهر الیگودرز با پیشرفت ۵۰ تا ۶۰ درصدی حدود ۱۲ سال نیمه تمام مانده و اکنون با ظرفیت ۵۷۶ واحد می‌تواند ظرفیت مناسبی برای متقاضیان در این شهرستان باشد و حدود دو هزار و ۲۰۰ خانوار در الیگودرز ثبت نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: باتوجه به پیشرفت فیزیکی این سایت و برنامه ریزی برای اجرای آن حدود ۲ سال زودتر از موعد به اتمام می‌رسد و اگر بخواهیم زمین جدید را تامین کنیم مراحل بسیاری را باید پیمود هرچند که اقدام کارشناسی برای تامین زمین جدید در دستور کار قرار دارد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: اما تکمیل و برطرف کردن مشکلات این سایت نیاز به توجه و همکاری دستگاه‌های اجرایی دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن باید تسهیل شود.

دالوند گفت: مدیران دستگاه های اجرایی هم براساس زمان بندی و مشخص شدن وضعیت زیرساختی سایت مسکن مهر الیگودرز نسبت به اجرای طرح اقدام کنند.

وی بیان کرد: درصورت تکمیل و برطرف شدن مشکلات زیرساختی به طور یقین مردم برای حضور در این سایت استقبال خواهند کرد و هیچ عذر و بهانه‌ای از هیچ دستگاه اجرایی قابل قبول نیست و امیدواریم در زمان تعیین شده آماده تحویل شود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close