اخبار بروجرد

دانشگاه آزاد بروجرد پنجمین دانشگاه آزاد کشور است

روزهای بروجرد- نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دانشگاه آزاد اسلامي بروجرد با جذب نیروی انسانی متخصص و هیات علمی توانمند و دانشجویان نخبه باعث پیشرفت علمی در لرستان شده است.

آیت الله مبلغی در بازديد از دانشگاه آزاد بروجرد گفت: دانشگاه آزاد اسلامي بروجرد پنجمین دانشگاه آزاد کشور است و توفیقات فراوانی در توسعه علم و دانش در استان لرستان و کشور داشته و با جذب نیروی انسانی متخصص و هیات علمی توانمند و دانشجویان نخبه باعث پیشرفت علمی در لرستان شده است.

وی اظهار داشت: کلینيک دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامي بروجرد در غرب کشور نمونه است، لرستان استحقاق یک حرکت اساسی و بزرگ را دارد، لرستان نیروهای متخصص فراوان دارد، و امکانات و مواهب طبیعی در لرستان مستعد حرکت به سمت پيشرفت است، توسعه دانش باید در لرستان محور و بنیان فعالیت ها باشد.

 نماينده بروجرد در مجلس شوراي اسلامي نيز در بازدید از دانشگاه آزاد بروجرد گفت:  دانشگاه آزاد اسلامي واحد بروجرد در كشور خوشنام و داراي اساتيد بنام و مطرح است.كه بايد در راه آموزش و تقويت فرهنگ جامعه قدم بردارد و با استقبال از ايده هاي خوب و سازنده آنها را در جامعه به فعليت و اجرا درآورد.

فاطمه مقصودي افزود: دانشگاهها و مراكز علمي نبايد سياسي شوند و از اهداف انقلاب فاصله بگيرند. از وظايف مديران اين است كه آرامش را در دانشگاه حكم فرما كنند و مشكلات و دردها را قبل از مزمن شدن رفع نمايند. همه بايد ترازشان، تراز انقلاب باشد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close