اخبار بروجرداخبار لرستانویژه ها

خادمی: شرایط استان مناسب نیست/ محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونا در ۲ شهر لرستان

روزهای بروجرد- استاندار لرستان در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا بر ضرورت اعمال محدودیت های کرونایی در استان طبق آخرین وضعیت رنگ بندی تاکید کرد.

سیدموسی خادمی با اشاره به اخرین وضعیت پیک پنجم کرونا یا موج جدیدی که ناشی از ویروس جدید دلتا در سطح کشور است اظهار داشت: متاسفانه در این گزارش حدود ۶ الی ۷ استان در سطح کشور دارای شهرهای قرمز هستند و استان لرستان و شهرهای خرم‌آباد و پلدختر نیز جزو این آمار می باشند که قرمز اعلام شده اند.

استاندار لرستان با اشاره به مرکزیت خرم آباد و جمعیت بالای آن ، گفت: اعلام وضعیت قرمز به معنای آن است که دستگاه‌های اجرایی و مردم عزیز باید مراقبت‌های خود را تشدید کنند و لازم است از امروز تمام محدودیت‌های مرتبط با شهرهای قرمز را در این دو شهر اعمال کنیم تا هفته های آینده در پیک خطرناک قرار نگیریم.

وی افزود: همچنین در سایر شهرهای استان که در وضعیت نارنجی قرار دارند و آنها هم وضعیت مطلوبی ندارند نیز طبق دستورالعمل موجود محدودیت های کرونایی اعمال شود تا از تغییر وضعیت آنها از نارنجی به قرمز جلوگیری شود.

دکتر خادمی خاطرنشان کرد : اکثر افراد بالای ۷۰ سال در استان واکسینه شده‌اند اما همچنان به دلیل ناشناخته بودن ماهیت ویروس خطر ریسک‌پذیری وجود دارد.

استاندار لرستان تصریح کرد: محدودیت‌های مربوط به حضور کارکنان دستگاه های اجرایی، محدودیت‌های مربوط به تردد،اصناف و برگزاری مجالس ترحیم و جشن های ازدواج، محدودیت های مربوط به مجالس فرهنگی ،مذهبی و تورهای گردشگری از امروز اعمال و برقرارخواهند شد.

دکتر خادمی ابراز امیدواری کرد:با توجه به اینکه شرایط استان خیلی مناسب نیست در این مرحله با مدیریت صحیح و اعمال محدودیت ها نیز بتوانیم پیک پنجم را با کمترین هزینه ، تلفات و مشکلات عبور کنیم و بیش از این دچار مسائل و خسارات نشویم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close