اخبار لرستان

اختصاص اعتبارهای لازم برای تکمیل بیمارستان‌های لرستان

روزهای بروجرد- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تزریق اعتبارهای لازم برای بیمارستان‌های نیمه کاره لرستان از جمله بیمارستان نیایش خرم‌آباد خبر داد.

سعید نمکی در حاشیه سفر به لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز در ستاد استانی کرونا گزارش‌هایی ارائه شد که می‌توان گفت خوشبختانه لرستان از استان‌های بسیار موفق از جهت مدیریت کرونا است.

به گزارش فارس وی خاطرنشان کرد: میزان بیماران بستری، میزان مرگ و میر نسبت به ابتلا در سطح استان، تعداد تست‌ها و همچنین پیگیری‌های مرتبط با این زمینه بسیار چشم‌گیر بوده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن توصیه به توسعه کلینیک‌های سرپایی در لرستان، بر لزوم تسریع در روند واکسیناسیون در این استان تاکید کرد.

نمکی با اشاره به افتتاح چندین پروژه درمانی در سطح لرستان، گفت: طی سال گذشته هفت دستگاه سی.تی.اسکن، ام.آر.آی برای استان ارسال شد، امکانات مناسبی برای تجهیز تخت‌های آی.سی.یو فراهم گردید.

وی از تزریق اعتبارهای لازم برای تکمیل بیمارستان‌های نیمه‌کاره لرستان از جمله بیمارستان نیایش خرم‌آباد خبر و ادامه داد: در حال حاضر یک و نیم تخت به ازای هزار نفرجمعیت در استان داریم که متوسط کشوری ۱.۶ است و  با تجهیز تخت‌های لرستان، میانگین استان از متوسط کشوری بیشتر خواهد شد.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close