اخبار لرستان

اتمام ساخت چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵ در لرستان

روزهای بروجرد- رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از اتمام اتمام ساخت چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان خبر داد.

دکتر علی مهرزاد صفدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و اتمام روند ساخت پایگاه‌های چم مورت معمولان، پادروند رومشگان، گردنه رازان، و تشکن دوره چگنی به زودی شاهد افتتاح و راه‌اندازی این پایگاه‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: همچنین با پیگیری‌های انجام شده و تأمین زمین، احداث پایگاه و تأمین بودجه و ساخت و امورات مربوط به برگزاری مناقصه و واگذاری به پیمانکار پایگاه‌های واشیان پلدختر گلام بحری نورآباد و پایگاه سه شهری شهرستان دورود به پایان رسیده است.

به گزارش ایسنا، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان اضافه کرد: با تکمیل فرایند تعمیرات پایگاه کمربندی خرم‌آباد پایگاه منطقه ماسور نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود.

صفدری گفت: همچنین روند طراحی و نقشه‌کشی ساختمان پایگاه منطقه گلدشت غربی و ساختمان اورژانس ۱۱۵ شهرستان خرم‌آباد در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا، هفت پایگاه اورژانس زمینی، سه پایگاه شهری و چهار پایگاه جاده‌ای در استان راه‌اندازی و برای ساخت و تجهیز هر آمبولانس در هر پایگاه ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شده است، بیان کرد: همچنین تاکنون بیش از ۷۰ محل فرود (پد) محلی بالگرد اورژانس در مناطق سخت گذر و هشت پد در بیمارستان‌های استان راه اندازی شده است.

 

 

 

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close