اخبار بروجرد

آزمون سراسری با رقابت ۵۴۸۶ داوطلب در بروجرد برگزار می‌شود

روزهای بروجرد- نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۰ با رقابت ۵۴۸۶ داوطلب در بروجرد برگزار می‌شود.

حسن مروتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۰ در بروجرد، اظهار کرد: آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ از ۹ تا ۱۲ تیرماه در این شهرستان با رقابت ۵۴۸۶ داوطلب، شامل ۲۰۴۰ داوطلب مرد و ۳۴۴۶ داوطلب زن، برگزار خواهد شد که از این تعداد ۲۸۳۷ داوطلب، در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) و ۲۶۴۹ داوطلب در دانشگاه آزاد بروجرد به رقابت خواهند پرداخت.

وی درباره زمان برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی مختلف، تصریح کرد: آزمون گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۹ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنج‌ شنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنج‌ شنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۱۱ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح شنبه ۱۲ تیر برگزار می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) با اشاره به مراجعه به باجه‌های رفع نقص آزمون، خاطرنشان کرد: باجه‌های رفع نقص از روز سه شنبه ۸ تیر تا شنبه ۱۲ تیر در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره)، آمادگی رفع ایرادات و نواقص موجود را دارند.

مروتی در خصوص فرآیند برگزاری آزمون، اضافه کرد: فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها راس‌ ساعت‌ هشت آغاز می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ بسته خواهد شد لذا از ورود متقاضیان پس از بسته شدن درب حوزه‌های امتحانی ممانعت به‌عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوطه، لازم است اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مدادپاکن و یک سنجاق و یا سوزن و همچنین ماسک به همراه داشته‌ باشد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی در روند برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۰، همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی را الزامی عنوان کرد.

 وی افزود: بر اساس، آخرین اطلاعات درباره راه‌های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه‌های برگزاری آزمون، انتظار می‌رود داوطلبان زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یافته و برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول و از تردد بی‌مورد در محل آزمون جداً خودداری کنند.

مروتی اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت داوطلبان، تمام فضاها و وسایل موجود در حوزه‌های برگزاری آزمون قبل و بعد از امتحان به طور کامل ضد عفونی خواهند شد، که این روند از عصر دیروز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: همچنین تمام عوامل اجرایی، انتظامات و داوطلبان موظف به استفاده از ماسک هستند و لذا از ورود کسانی که ماسک همراه نداشته باشند به محل برگزاری آزمون ممانعت بعمل می‌آید.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره)، اضافه کرد: در مرحله ورود و اجرای آزمون هم فاصله اجتماعی بر اساس ضوابط، رعایت می‌شود.

مروتی خاطرنشان کرد: نمایندگان مرکز بهداشت در محل حوزه‌های آزمون حضور خواهند داشت و بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهند کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close