اخبار بروجرد

گودرزیان: بروجرد در وضعیت نارنجی شکننده قرار دارد/ تاکنون مورد مشکوکی از نوع کرونای دلتا در بروجرد گزارش نشده است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شهرستان در وضعیت نارنجی شکننده قرار دارد.

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بروجرد در وضعیت نارنجی شکننده قرار دارد و با توجه به قرمز شدن مرکز استان، مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در خصوص استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام لازم را انجام دهند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت شکننده بیماری کرونا در شهرهای استان، حضور در اجتماعات غیرمتعارف، برگزاری مراسم عزا و عروسی با جمعیت غیرمتعارف همچنان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

گودرزیان اضافه کرد: برگزاری مراسم ترحیم و خاکسپاری، شادی و غیره در شهرهای قرمز تا اطلاع ثانوی ممنوع و در سایر شهرها(نارنجی و زرد) با حداقل تجمع و مطابق دستورالعمل‌های اعلام شده انجام گیررد.

وی بیان کرد: استفاده از ماسک برای تمامی کارکنان دستگاه‌های دولتی خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌ها(حتی در صورت تزریق واکسن) همچنان الزامی بوده و متخلفین از این قانون به هیئت‌های بدوی تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: برگزاری هرگونه همایش، گردهمایی و تجمعات تا اطلاع ثانوی برای تمامی دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و غیره ممنوع است.

گودرزیان عنوان کرد: فعالیت رستوان‌ها، کافی‌شاپ‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها فقط به صورت بیرون‌بر و بدون پذیرش مشتری باشد.

وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستان با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و اخذ مجوز از شبکه بهداشت و درمان شهرستان با رعایت کامل پروتکل‌های اعلام شده است.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: با توجه به وضعیت فعلی بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، فعالیت کلیه تورهای گردشگری و بازگشایی مراکز گردشگری و توریستی ممنوع است.

گودرزیان با بیان اینکه دورکاری کارکنان ادارات طبق دستورالعمل‌های اعلام شده ستاد ملی کرونا انجام پذیرد، خاطرنشان کرد: تاکنون مورد مشکوکی از نوع بیماری دلتا در بروجرد گزارش نشده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close