اخبار ایرانورزش

علاءالدین بروجردی: موضوع مواجهه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی خط قرمز نظام است

روزهای بروجرد- رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: موضوع مواجهه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی خط قرمز نظام است و ما به هیچ وجه و در هیچ شرایطی با آنها بازی نخواهیم کرد.

علاءالدین بروجردی: سامانه ملی تا پایان فروردین جایگزین تلگرام خواهد شد

به گزارش خانه ملت ؛بروجردی در خصوص نامه رسول خادم به شورای عالی امنیت ملی، گفت: تصمیم در مورد بازی در مقابل رژیم صهیونیستی گرفته شده است و این موضوع خط قرمز نظام است؛ ما به هیچ وجه و در هیچ شرایطی با رژیم صهیونیستی که به معنای به رسمیت شناخته شدن آنهاست بازی نخواهیم کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: ما فلسطین را به عنوان جایگاه مقدسی که قبله اول مسلمانان در آن قرار دارد به رژیم پوشالی و غاصب صهیونیست نخواهیم فروخت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه در برابر مناسبات آمریکایی – صهیونیستی کمیته بین‌المللی المپیک و اقدامات آنها برای تعلیق کشتی ایران چه اقدامی باید صورت گیرد، تاکید کرد: این موضوع باید در جلسه‌ای بین وزارتخانه‌های ورزش و امور خارجه حل و فصل و توافقی در این زمینه حاصل شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت رسول خادم به تازگی با ارسال نامه‌ای به اعضای شورای امنیت ملی از آن‌ها درخواست کرد با ورود تیم دیپلماسی کشور در برابر مناسبات آمریکایی – صهیونیستی کمیته بین‌المللی المپیک، مانع از محرومیت کشتی‌گیران و تعلیق کشتی ایران شوند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close