اخبار بروجردویژه ها

مرکز غربالگری سرطان بروجرد با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود

روزهای بروجرد- رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مرکز غربالگری سرطان شهرستان بروجرد تکمیل شده و به زودی با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح می‌شود.

” دکتر محمدرضا نیکبخت ” در آیین افتتاح دفتر هیات مدیره موسسه خیریه محکم (جراحی ناهنجاری های کودکان) در سالن فرمانداری شهرستان بروجرد افزود: در راستای توسعه بخش درمان بروجرد ای سی یو بیمارستان چمران راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: در راستای توسعه بخش بهداشت و درمان بروجرد و همچنین با هدف رفاه بیماران ظرفیت ای سی یو بیمارستان آیت الله بروجردی این شهرستان افزایش یافته است.

دکتر نیکبخت اظهار داشت: هشت دستگاه سی تی اسکن برای استان گرفته شده و نهمین سی تی اسکن استان و سومین سی تی اسکن برای بروجرد اختصاص می یابد که در سال ۱۴۰۰ نصب خواهد شد بروجرد به آنژیو و سی تی آنژیو نیاز دارد که اقدامات لازم در این زمینه انجام شده تا مردم با نرخ دولتی بتوانند. از این امکانات استفاده کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: در راستای خریداری دارو برای مقابله با کرونا هزینه های زیادی صورت گرفته است به طوری که فقط برای آمپول رمدسیویر ۱۴۶میلیارد و ۷۵۳میلیون تومان هزینه شده است.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “مرکز غربالگری سرطان بروجرد با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود”

  1. سلام دانشگاه علوم پزشکی بروجرد کی افتتاح می شود؟ دانشگاه علوم پزشکی حق ماست که سالیان متمادی به تاخیر افتاده وحق ما ضایع شده است. اولین مطالبه ما در حوزه بهداشت ودر مان دانشگاه علوم پزشکی است .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close