اخبار لرستان

پزشکان متخصص به صورت عادلانه در لرستان توزیع شده‌اند

روزهای بروجرد- رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: توزیع پزشکان جدید براساس اعلام نیاز هر شهرستان و اولویت جمعیتی در نظر گرفته شده و عدالت در این زمینه رعایت شده است.

محمدرضا نیکبخت در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۳۴۸ پزشک متخصص و ۵۰ پزشک فوق تخصص در این استان فعالیت داشتند که در روزهای گذشته  ۸۰ پزشک متخصص و ۶  پزشک فوق تخصص نیز به ظرفیت های درمانی این استان افزوده شد.

وی با بیان اینکه اکنون ۱۸ بیمارستان دولتی در استان وجود دارد که پزشکان در این مراکز با تعرفه دولتی مشغول ارایه خدمات به بیماران هستند، ادامه داد: پزشکان جدید براساس نیاز در شهرستان های خرم آباد، بروجرد، ازنا، الیگودرز، دورود، کوهدشت، پلدختر، سلسله، دلفان و دوره چگنی مستقر شده و در مراکز درمانی دولتی ارایه خدمات می کنند.

به گفته وی سه پزشک ارتوپدی ، ۲ پزشک آسیب شناسی ، سه پزشک بیماری‌های اعصاب ، ۱۰ پزشک بیماری‌های داخلی ،یک پزشک بیماری‌های عفونی ،پنج پزشک بیماری‌های قلب و عروق ،۶ پزشک بیهوشی ، یک پزشک پزشکی هسته‌ای،۲پزشک پوست ، یک پزشک توانبخشی، چهار پزشک جراحی عمومی ، ۲ پزشک اورولوژی ، جراحی ۲ پزشک مغز و اعصاب ، یک چشم پزشک، ۶ پزشک رادیولوژی ، پنج روانپزشک،۹ پزشک زنان و زایمان ،۹ پزشک طب اورژانس، هفت پزشک کودکان و یک پزشک گوش و حلق و بینی در استان اخیرا مشغول بکار شدند.

نیکبخت یادآور شد:برخی از این متخصصین به عنوان هیات علمی، بخش آموزش دانشگاه علوم پزشکی را نیز کمک خواهند کرد و در برخی رشته های تخصصی پس از اتمام طرح می توانند به عنوان هیات علمی در دانشگاه جذب شوند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close