اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: ارتقای دهستان شیروان به بخش از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ارتقا دهستان شیروان به بخش به صورت رسمی از سوی وزارت کشور به فرمانداری بروجرد ابلاغ نشده است.

” احمد گودرزیان” در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان عزیز بروجردی، طرح اصلاح ساختار تقسیماتی چندین روستا و دهستان از سال ۱۳۹۰ به وزارت کشور ارسال شد که بعضی از آنها از طرف هیئت وزیران مصوب و سپس از طریق وزارت کشور به فرمانداری اعلام گردید.

وی اظهار داشت: از جمله طرح‌های پیشنهادی فرمانداری بروجرد، طرح تقسیم بخش مرکزی شهرستان به سه بخش بود که با توجه به ملاحظات مختلف و در نظر گرفتن عوامل مختلف انسانی، جغرافیایی، فرهنگی، اجتماعی و غیره ، طرح تقسیم بخش مرکزی شهرستان به ۲ بخش یعنی تشکیل بخش مستقل شیروان پذیرفته شد.

فرماندار بروجرد بیان کرد: این طرح با جدیت تمام و پیگیری از طریق استانداری لرستان در دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور و با پیگیری نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی، پس از انجام مراحل کارشناسی، از طریق وزارت کشور به هیات دولت ارسال شده است و هم اکنون در مرحله تصویب نهایی در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت قرار دارد.

گودرزیان اضافه کرد: بنابراین پس از تصویب طرح در کمیسیون مربوطه به صورت مصوبه هیات وزیران به وزارت کشور ابلاغ و از آن طریق به فرمانداری بروجرد نیز اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون دهستان شیروان در سلسله مراتب اداری، زیر مجموعه بخش مرکزی شهرستان بروجرد قرار دارد.

فرماندار بروجرد گفت: فرمانداری بروجرد ضمن سپاسگزاری از همه مسولان که با جدیت تمام پیگیر اصلاح طرحهای تقسیماتی شهرستان می باشند.

گودرزیان افزود: تصویب شیروان به بخش پس از حصول نتیجه بلافاصله به اطلاع عموم شهروندان عزیز خواهد رسید. 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close