اخبار بروجرد

مراسم ۱۳ آبان در بروجرد/ امام جمعه: دانشجویان‌ انقلابی به برخی دانشجونماها اجازه اقدام هنجارشکنانه در دانشگاه را ندهند

روزهای بروجرد– مراسم ۱۳ آبان با حضور قشرهای مختلف مردم بویژه دانش آموزان از میدان تختی تا میدان قیام بروجرد برگزار شد.

امام جمعه بروجرد در پایان این مراسم و در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ شهرستان گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است و این مبارزه با همواره و در همه شرایط ادامه دارد و این انقلاب تداوم خواهد یافت.

حجت الاسلام سید علی حسینی اظهار داشت: استکبار جهانی مرتب و پی در پی در حال شکست خوردن است و بارزترین موارد ناکامی و شکست آنها همین اقدامات اغتشاش گرانه در کشور است.

وی افزود: یکی از مهمترین علل شکست فتنه انگیزی استکبار جهانی در جریان اغتشاش های اخیر اهانت و توهین به مقدسات بود که با شعار و عمل به مقدسات و ارزش ها، قرآن، مساجد و پرچم ما که نماد عظمت و عزت است توهین کردند.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: آنها چادر از سر زن باحجاب برداشتند و به رهبر معظم  انقلاب توهین کردند که همین اهانت های آنها بود که باعث شکست اغتشاشگران شد.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: عامل دیگری که نقش موثری در شکست اغتشاشگران داشت بی عفتی و بی غیرتی آنها بود که با سر برهنه شعار زن و آزادی سر دادند که این اقدام آنها توهین به زنان است و از سوی مردم قابل قبول نیست و با شکست مواجه شدند.

وی اضافه کرد: خشونت و دست به اقدامات خشونت آمیز از دیگر عوامل مهم شکست اغتشاش گران است و باید بدانند ایران اسلامی میلیون ها جوان مومن تمام عیار دارد که به اغتشاشگران اجازه اقدامات خشونت آمیز و بر هم زدن امنیت کشور و مردم را نمی دهند.

امام جمعه بروجرد خطاب به دانشحویان گفت: به برخی دانشجو نماها که دنبال بر هم زدن نظم دانشگاه هستند اجازه ندهید دست به چنین اقداماتی بزنند.

وی افزود: اینها را که علیه نمادهای عزت و عظمت خود و علیه مقدسات و آرمان ها اقدام می کنند باید به آنها اجازه هیچ کاری ندارد و بیرون شان کرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه کسی که در مجموعه دولت است اجازه خیانت ندارد، گفت: کسی که از دولت حقوق می گیرد و علیه آن حرف بزند خیانت کرده است و اجازه ندارد علیه دولت کمترین اقدامی را انجام دهد.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: دانشجویان انقلابی و ولایی و مومن به برخی معدود دانشجونماها که تعدادشان هم زیاد نیست اجازه هیچگونه اقدام هنجاشکنانه در دانشگاه ها ندهند.

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب تداوم خواهد یافت گفت: مردم همچنان پای این انقلاب هستند و این انقلاب ادامه دارد تا بدست امام زمان (عج) سپرده شود و این انقلاب با خون شهدا بیمه شده است.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: باید فرهنگ انقلاب و اسلام را تبیین کنیم تا در شرایطی که تبلیغات جهانی علیه ما در حال انجام است مسوولیت همه ما در انتقال فرهنگ دینی و انقلابی بیشتر است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close