اخبار بروجرد

مدیر آموزش‌ و پرورش بروجرد: سازمان‌های مدعی حقوق کودک باید پاسخگوی خانواده‌های دانش‌آموزان افغانستانی باشند

روزهای بروجرد- مدیر آموزش‌ و پرورش بروجرد گفت: سازمان‌های بین‌المللی مدعی حقوق کودک باید پاسخگوی خانواده‌های دانش‌آموزان افغانستانی باشند.

محمد مهرافزون در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حمله جنایتکارانه و تروریستی چند روز گذشته به مدرسه سیدالشهدا (ع) کابل که منجر به شهادت ۶۸ دانش‌آموز مظلوم افغانستانی شد، خاطرات تلخ شهادت ۶۸ دانش‌آموز در حمله موشکی صدام حسین در سال ۱۳۶۵ به مدرسه امام حسن مجتبی (ع) در بروجرد را برای ما زنده کرد.

وی تصریح کرد: ۳۵ سال پیش ما هم شاهد پرپر شدن دانش آموزان مظلوم و بی‌گناهی بودیم که با شوقی کودکانه و به امید آینده‌ای روشن به مدرسه رفته بودند اما به دست شقی‌ترین انسان‌ها پرپر شدند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد خاطرنشان کرد: ما جامعه عظیم فرهنگیان شهرستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت صمیمانه به خانواده‌های دانش آموزان شهید مدرسه سیدالشهدای کابل و آرزوی سلامتی و بهبودی برای مجروحان، این جنایت بزرگ را محکوم و انزجار خود را از حمله به مدارس و قتل‌عام دانش آموزان بی‌گناه اعلام می‌داریم و خواستار مجازات عاملان هردو جنایت هستیم.

مهرافزون اضافه کرد: جامعه جهانی باید سرافکنده از این جنایات و مقامات دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی مدعی حقوق کودک باید پاسخگوی خانواده‌های آنان باشد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close