اخبار بروجرد

جاده حادثه‌خیز «آبسرده» در شهرستان بروجرد بازسازی می‌شود

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس گفت: عملیات اجرایی مرمت و بازسازی جاده آبسرده در بروجرد به زودی آغاز می‌شود.

فاطمه مقصودی در حاشیه بازدید از روستاهای شهرستان بروجرد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: تونل آبسرده که در محور بروجرد به سمت چغلوندی قرار دارد یکی از مطالبات دیرینه مردمی است، مردم ولی نعمت انقلاب هستند حدود یک سال است  این مطالبه به حق مردم را که روشنایی تونل است پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: جدا از روشنایی تونل آبسرده مردم این منطقه خواستار رسیدگی به وضعیت جاده بودند، خدا را شاکریم که پیگیری این موارد به نتیجه رسید و ما به زودی شاهد این موفقیت خواهیم بود. 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: پیمانکار مورد نظر برای رسیدگی به این مشکلات معرفی شده، قرارداد بسته شده  و از هفته آینده عملیات اجرایی مرمت و بازسازی آغاز می‌شود. 

وی تاکید کرد: هزینه این مرمت و بازسازی مبلغی حدود یک میلیارد تومان است که حدود یک ماه زمان می‌برد تا کار به سرانجام برسد. 

مقصودی در حاشیه بازدید  از روستاهای بخش شیروان نیز خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم که توانستیم با پیگیری‌های زیاد  یکی دیگر از مطالبات مردم  در بخش شیروان جواب داد و توانستیم ۵۰ روستا از بخش شیروان را از بخش مرکزی جدا کرده و به یک بخش مجزا تبدیل کنیم.  با جدا شدن این بخش بحث اعتبارات و مستقر شدن یک شهرداری و توسعه و پیشرفت این منطقه در میان است.

وی گفت: امیدواریم در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با سرعتی بالا بتوانیم خدمت رسانی کنیم و لبخند رضایت را روی لبان مردم که ولی نعمتان ما هستند ببینیم.

فاطمه مقصودی در خصوص الحاق روستای جهان آباد به شهرستان بروجرد اظهار داشت : موضوع الحاق جهان آباد به بروجرد در جلسه کمیسیون امنیتی دفاعی هیات دولت عنوان شده و در مسیر قرار گرفته است که با دریافت تصویب این موضوع از کمیسیون انشاءالله به زودی به نتیجه می‌رسد.این اتفاق خوب را به مردم شهرستان بروجرد و بخش شیروان تبریک می گویم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close