اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: در انتخاب مدیران تدین، شایسته سالاری و بومی بودن لحاظ شود

روزهای بروجرد– امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه در انتخاب مدیران باید تدین، شایسته سالاری و بومی بودن لحاظ گردد، گفت: انتخاب مدیر بومی برای رفع مشکلات شهرستان بهتر خواهد بود و باید مورد نظر باشد.

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نماز جمعه  این شهرستان اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و ترویج این فرهنگ با معرفی شهدای اسلام و انقلاب در جامعه امکان پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به ترور شخصیت‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران توسط منافقین و دشمنان، گفت: با ترور شخصیت‌های بزرگ نه تنها انقلاب تضعیف نشد، بلکه خون شهدای بزرگ موجب تقویت پایه‌های انقلاب و نظام شد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی، خاطر نشان کرد: پیاده روی اربعین حسینی در جهان بی‌نظیر و خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار اخیر خود با استاندار لرستان گفت: در این دیدار مشکلات شهرستان جمع بندی و مطرح شد تا با در نظر گرفتن اولویت‌ها، مشکلات شهرستان مرتفع گردد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در انتخاب مدیران باید تدین، شایسته سالاری و بومی بودن لحاظ گردد، گفت: انتخاب مدیر بومی برای رفع مشکلات شهرستان بهتر خواهد بود و باید مورد نظر باشد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close