اخبار ایراناخبار لرستان

ویسکرمی خطاب به هیئت رییسه مجلس: به چه حقی در بودجه دست بردید

روزهای بروجرد- نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات رییسه مجلس گفت که به چه حقی در بودجه دست بردید و به جای مجلس تصمیم گیری کردید؛ جواب افکار عمومی را بدهید.

به گزارش ایسنا، مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: بعد از تصویب بودجه ۱۴۰۰ ، کمیسیون تلفیق و صحن مجلس به دلیل ایجاد ابهامی، رای به حذف تبصره ای داد منتها با پیشنهاد آقای حسینی قرار شد جداول حفظ شده و اجرای پروژه ها بر اساس تبصره بودجه ۱۳۹۹ باشد.

وی ادامه داد: با وجود این تصمیم، آن چه به دولت ابلاغ شده مغایر با چیزی است که مجلس تصویب کرده، این خلاف آیین نامه و تخلفی است که هیات رییسه انجام داده است. نتیجه این شده که به دلیل تخلف هیات رییسه و دست بردن سرخود در مصوبه مجلس آن هم در زمان تعطیلی، پروژه های ما با وجود آمادگی سرمایه گذار نمی تواند واگذار  شود.

نماینده خرم آباد اضافه کرد: چطور می خواهید جواب آن هزار اشتغالی را بدهید که قرار بود به واسطه واگذاری در شیلات لرستان ایجاد شود؟ به چه حقی در بودجه دست بردید و به جای مجلس تصمیم گیری کردید؛ جواب افکار عمومی را بدهید.

در پاسخ به این تذکر، علی نیکزاد رییس جلسه گفت: فکر می کنم منظور آقای ویس کرمی هیات رییسه کمیسیون تلفیق است که آن ها هم چندین و چندین بار درباره جداول توضیح دادند.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “ویسکرمی خطاب به هیئت رییسه مجلس: به چه حقی در بودجه دست بردید”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close