گوناگون

احداث فاز به فاز منطقه ویژه اقتصادی بروجرد

پروژه عظیم منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به صورت فاز به فاز اجرا و احداث شده و به پیش می‎رود.

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: پروژه عظیم منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به صورت فاز به فاز اجرا و احداث شده و به پیش می‎رود.

به گزارش فارس، علی کورانی‎فر در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: احداث منطقه ویژه اقتصادی در فازهای مختلف به پیش رفته و اجرایی می‎شود.

احداث فاز به فاز منطقه ویژه اقتصادی بروجرد

وی عنوان کرد: در روزهای اخیر جلسه‎ای در تهران با حضور استاندار لرستان، نماینده مناطق آزاد نهاد ریاست جمهوری، نماینده شرکت آبادراهان پارس و برخی از مدیران کل با موضوع و محوریت منطقه ویژه اقتصادی بروجرد برگزار شد.

فرماندار بروجرد خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی از شهرک صنعتی شماره ۲ که در این مجموعه گنجانده شده است، آغاز می‎شود.

کورانی‎فر با اشاره به اینکه مشکل و معارضی در تملک اراضی در محدوده منطقه ویژه اقتصادی بروجرد وجود ندارد، تاکید کرد: قرار است که این پروژه عظیم در فازهای مختلف اجرا و احداث شود.

وی همچنین در خصوص شرکت آباد راهان پارس به عنوان مجری احداث منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد گفت: این شرکت از یک تیم خوش فکر و صاحب ایده برخوردار است که علاوه بر توان فنی و تخصصی، توان و تمکن مالی اجرای کار را دارد.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: شرکت توانمند آبادراهان پارس که مجری پروژه‎های بزرگی در کشور بوده و حدود ۱۱ هزار نیرو دارد، در کشور به یک هلدینگ‎ تبدیل شده است.

کورانی‎فر بیان کرد: این شرکت علاوه بر توان تخصصی و مالی جزو شرکت‎های توانمند و ممتاز است که در کشور به یک هلدینگ اقتصادی تبدیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به مطالبات حقوق کارگران کارخانجات نساجی بروجرد اظهار کرد: جلساتی با کارگران و مدیران این واحد بزرگ صنعتی برگزار و خواسته‎ها، مطالبات و صحبت‎های هر دو طرف شنیده شده است.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: از سویی قرار شده که کارگران کارخانجات نساجی کار خود را آغاز کرده و از سر بگیرند، البته با توجه به شنیدن صحبت‎های طرفین یعنی کارگران و مدیران کارخانه به نظر می‎رسد که مشکل این واحد صنعتی حل شود.

Verbs and see for yourself the website nouns let’s look again at the word clouds

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close