اخبار ایران

روحانی: دولت از امروز کاملا در کنار رئیس جمهور منتخب است / از ۱۲ مرداد آقای رئیسی رئیس جمهور همه ماست

روزهای بروجرد- رئیس جمهور گفت: از دوازدهم مرداد آقای رئیسی رئیس جمهور همه مردم ایران و همه ماست.

به گزارش صدا و سیما حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز بعد از آنکه در دفتر کار حجت الاسلام والمسمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب در قوه قضاییه حضور یافت و انتخاب او را تبریک گفت، در جمع خبرنگاران افزود: از ۱۲ مرداد آقای رئیسی رئیس جمهور همه ماست و همه به طور کامل از او و دولت قانونی او حمایت خواهند کرد.

رئیس جمهور افزود: از امروز کاملا آماده هستیم تا هر لحظه و هر ساعت که لازم باشد من، وزرا و معاونان همه در خدمت ایشان هستیم تا دوران انتقالی به خوبی سپری شود و رئیس جمهور منتخب بتواند کابینه خود را تا پایان وقت مقرر آماده کند و از مجلس شوری اسلامی رای اعتماد بگیرد.

روحانی گفت: بسیار خوشحالم که مردم عزیز ما به ندای آنان که به قهر با صندوق‌ها دعوت کرده بودند؛ توجهی نکردند و به ندای وجدان و کشور خود توجه و این انتخابات را خوب برگزار کردند.

رئیس جمهور افزود: امیدوارم برادر عزیزم جناب آقای رئیسی بار سنگین مسئولیت اجرایی کشور را که در میان قوا سنگین‌ترین بار مسئولیت است با موفقیت بردوش بکشد.

روحانی گفت: دولت از امروز تا ۴۵ روز دیگر که باید مسئولیت در اختیار دولت جدید قرار گیرد، کاملا در کنار رئیس جمهور منتخب است و برای هرگونه همکاری، همراهی و اقدام لازم در این زمینه آمادگی کامل دارد.

رئیس جمهور همچنین افزود: به ملت بزرگ ایران به خاطر حضورشان پای صندوق‌های رای تبریک عرض می‌کنم.

وی گفت: دیروز روز بسیار مهمی برای سرنوشت کشور بود که در آن مردم تا ساعاتی از بامداد پای صندوق‌های رای بودند و آراء خود را به صندوق‌ها ریختند.

رئیس جمهور افزود: الحمدلله رئیس جمهور منتخب ما امروز شخصیتی است که در سال‌های اخیر در مناصب مهمی به ویژه در جایگاه ریاست قوه قضائیه حضور داشته است و در همه جلسات مهم کشور چه مربوط به مسائل فرهنگی، امنیتی، اقتصادی و سایر مسائل و جلسات مهم در کنار هم بوده ایم.

روحانی اضافه کرد: ایشان کاملا از اوضاع کشور با خبر است و به ویژه از فراز و نشیب‌ها و مسائل این روز‌های کشور از جمله کرونا و تحریم واقف است و امیدوارم کشور به بهترین شکل اداره شود و این بار سنگین مسئولیت روی دوش ایشان قرار گیرد و از خداوند برای ایشان در این مسئولیت طلب توفیق می‌کنم.

رئیس جمهور افزود: از همه افراد، نامزد‌ها، صدا و سیما، فضای مجازی، مردم، ستاره‌ها و همه کسانی که به خوبی انتخابات را اجرا کردند از وزارت کشور تا شورای نگهبان و همه آن‌هایی که نسبت به تامین امنیت و نیز سلامت انتخابات کوشیدند، سپاسگزاری می‌کنم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close