اخبار بروجردلرستانویژه ها

خشکسالی چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به کشاورزی لرستان خسارت زد

روزهای بروجرد- رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: خشکسالی بیش از چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی این استان خسارت زد.

به گزارش ایرنا” اسفندیار حسنی مقدم” در دیدار با امام جمعه شهرستان بروجرد از حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت توسعه بخش کشاورزی خبر داد و بیان کرد: در این راستا با تشکیل ستاد سرمایه گذاری بخش خصوصی، زمینه مشارکت سرمایه گذاران را فراهم کرده و تاکنون چندین سرمایه‌گذار در زمینه‌های پرورش ماهیان خاویاری، احداث گاوداری، پرورش گوسفند طبقاتی،  احداث گلخانه  به سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان مراجعه و چندین طرح شروع به کار نموده و تعدادی نیز در حال اخذ مجوز می باشد.

وی با اشاره  به بروز پدیده خشکسالی اظهار داشت: خشکسالی تاکنون بیش از چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد کرده که این خسارات به دولت اعلام شده است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی، امام جمعه شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه کشاورزی کاری خدایی و معامله با خداست به بروز پدیده خشکسالی اشاره کرد و گفت خداوند برای امسال چنین صلاح دیده است این مصلحت الهی است.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close