اخبار بروجرداخبار لرستان

تمامی کولرهای گازی در ادارات استان باید از مدار خارج شوند

روزهای بروجرد- معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر لزوم صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی به ویژه برق در ادارات تابعه تاکید کرد.

علی نیک سرشت در شورای اداری استان، با تاکید بر توزیع عادلانه اعتبارات و برنامه ها در سطح شهرستانهای استان، گفت: روسای شهرستانها می بایست از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و ائمه جمعه در راستای افزایش و تقویت اعتبارات خود استفاده و رایزنی های کافی را در این زمینه بعمل آورند.

علی نیک سرشت افزود: با توجه به شرایط موجود کشور که سالی کم بارش و توام با خشکسالی را سپری می کنیم، صرفه جویی در حامل های انرژی به خصوص آب و برق در ادارات یک ضرورت است که باید به صورت عملی انجام گرفته و بنا بر بخشنامه های ابلاغی می بایست تا ۵۰ درصد سال گذشته کاهش یابد.

وی تصریح کرد: نحوه صرفه جویی عملی برق و آب مورد توجه بازرسان اداره کل خواهد بود تمامی کولر های گازی در اداره کل و ادارات تابعه باید از مدار خارج شوند.

دبیر شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پایان با تاکید بر لزوم ارائه دقیق آمار و اطلاعات فعالیت های صورت گرفته، بر اساس جداول تخصصی ابراز داشت: در تنظیم اسناد مالی باید تمامی چارچوب های قانونی رعایت شود و چنانچه در ارائه اسناد مالی این مورد نادیده گرفته شده یا کمرنگ جلوه نماید، آن سند تا زمان اصلاح به هیچ وجه پرداخت نخواهد شد.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close