اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد داوطلبان انتخابات از تهمت و افترا پرهیز کنند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: داوطلبان انتخابات باید از هرگونه افترا، تخریب و تهمت رقیبان یا افراد شناخته شده جامعه پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: انتخابات باید در فضایی پرشور و نشاط برگزار شود و افراد شرکت کننده در این رقابت ها مراقب باشند دین خود را نفروشند.

وی اظهار داشت: دشمن در تلاش است عرصه حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود به همین دلیل سعی می کند زمینه دلسردی جامعه را نسبت به این رویداد مهم فراهم نماید.

وی تاکید کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد و مردم گله‌مند هستند اما باید سرنوشت خود را تعیین و تلاش کنیم با تحقیق در سخنان و عملکرد داوطلبان، بهترین و اصلح ترین فرد انتخاب شود تا در آینده شاهد کاهش مشکلات باشیم.

حجت الاسلام حسینی افزود: داوطلبان و هواداران انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید پروتکل های بهداشتی را در برنامه های تبلیغاتی رعایت کنند تا شرایط برای گسترش بیشتر کرونا ایجاد نشود.

وی همچنین ضمن تقدیر از حضور فرمانده نیروی انتظامی لرستان در نماز جمعه بروجرد افزود: تلاش و زحمات این نهاد در برقراری نظم و امنیت قابل تقدیر است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close